Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Oszkár Szuper (5)
26775. 
(Válasz) 2021. febr. 26. 12:15

oszkar felhasználó
aranymiklos84 felhasználó aranymiklos84 üzenete:2021. február 26. 10:25
Kedves Oszkár,

OszkárMester menüpontom alatt van olyan, hogy állítólag nem vittem el utast. Meg tudnátok vizsgálni? Egy olyan utas volt januárban, aki foglalt, de nem jött el a lefoglalt útjára és nem is jelzett semmit. Ez gondolom nem kellene, hogy beleszámítson ebbe. Illetve nem tudom azt sem, hogy eddig miért nem birtokoltam a címet? Nagyjából 3 éve volt egy utas, akit nem vittem el, mert mégsem utaztam és le kellett mondanom az utat.

Köszönöm,
M.

Kedves Miklós!

Privát üzenetben válaszoltunk neked.

(Válasz)
26774. 
(Válasz) 2021. febr. 26. 10:25

aranymiklos84 felhasználó
Kedves Oszkár,

OszkárMester menüpontom alatt van olyan, hogy állítólag nem vittem el utast. Meg tudnátok vizsgálni? Egy olyan utas volt januárban, aki foglalt, de nem jött el a lefoglalt útjára és nem is jelzett semmit. Ez gondolom nem kellene, hogy beleszámítson ebbe. Illetve nem tudom azt sem, hogy eddig miért nem birtokoltam a címet? Nagyjából 3 éve volt egy utas, akit nem vittem el, mert mégsem utaztam és le kellett mondanom az utat.

Köszönöm,
M.
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26773. 
(Válasz) 2021. febr. 21. 09:31

oszkar felhasználó
judit911 felhasználó judit911 üzenete:2021. február 19. 20:15
Sziasztok Pásztor Csaba nevezetű sofőr szeretnék véleményt irni ,egy flegma felrakja a hirdetését ugy hogy azt sem tudja mere van arccal!!!Nyíregyházától Győrig 45 eurót kér mert ő nem magyar tarifával dolgozik!!!Az ilyen normális?Na enyit róla

Kedves Judit!

Fórum hozzászólásodra az imént válaszoltunk belső üzenetben.

Üdv,
Az Oszkár csapata
(Válasz)
judit911 Közepes (3.6)
26772. 
(Válasz) 2021. febr. 19. 20:15

judit911 felhasználó
Sziasztok Pásztor Csaba nevezetű sofőr szeretnék véleményt irni ,egy flegma felrakja a hirdetését ugy hogy azt sem tudja mere van arccal!!!Nyíregyházától Győrig 45 eurót kér mert ő nem magyar tarifával dolgozik!!!Az ilyen normális?Na enyit róla
(Válasz)
26771. 
(Válasz) 2021. febr. 19. 15:50

peterboros88 felhasználó
peterboros88 felhasználó peterboros88OszkárMester üzenete:2021. február 19. 14:41
Kedves Kriszta!

Ismét online bankkártya regisztrálás ügyében kérnék segítséget. Az eddig javasoltak alapján bár milyen módon próbálom újra/ regisztráltatni a bankkártyámat, sehogysem kerül megjelenítésre a pénzügyek --> pénzügyi beállítások oldalon. Illetve, ha próbálom fizetni a fennálló tartozást mindig átdob az otp fizetési oldalára a bankkártya adatokért, és bankkártyaregisztrációra.

Üdv
Peti
oszkar felhasználó Oszkár válasza peterboros88 üzenetére 2021. február 19. 15:17: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Péter!

Kérlek most próbáld újra a fizetést és az első lehetőséget hagyd kipipálva (megengedem a bankkártya adataim regisztrálását a későbbi gyorsabb fizetés érdekében), majd az OTP Simple felületén fizesd ki a foglalási díjat.

Utána meg kell hogy jelenjen a mentett kártyáid között itt:
https://www.oszkar.com/billing/setting.php

befizettem, de sajnos nem jelent meg... egyelőre
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26770. 
(Válasz) 2021. febr. 19. 15:17

oszkar felhasználó
peterboros88 felhasználó peterboros88OszkárMester üzenete:2021. február 19. 14:41
Kedves Kriszta!

Ismét online bankkártya regisztrálás ügyében kérnék segítséget. Az eddig javasoltak alapján bár milyen módon próbálom újra/ regisztráltatni a bankkártyámat, sehogysem kerül megjelenítésre a pénzügyek --> pénzügyi beállítások oldalon. Illetve, ha próbálom fizetni a fennálló tartozást mindig átdob az otp fizetési oldalára a bankkártya adatokért, és bankkártyaregisztrációra.

Üdv
Peti

Kedves Péter!

Kérlek most próbáld újra a fizetést és az első lehetőséget hagyd kipipálva (megengedem a bankkártya adataim regisztrálását a későbbi gyorsabb fizetés érdekében), majd az OTP Simple felületén fizesd ki a foglalási díjat.

Utána meg kell hogy jelenjen a mentett kártyáid között itt:
https://www.oszkar.com/billing/setting.php

(Válasz)
26769. 
(Válasz) 2021. febr. 19. 14:41

peterboros88 felhasználó
Kedves Kriszta!

Ismét online bankkártya regisztrálás ügyében kérnék segítséget. Az eddig javasoltak alapján bár milyen módon próbálom újra/ regisztráltatni a bankkártyámat, sehogysem kerül megjelenítésre a pénzügyek --> pénzügyi beállítások oldalon. Illetve, ha próbálom fizetni a fennálló tartozást mindig átdob az otp fizetési oldalára a bankkártya adatokért, és bankkártyaregisztrációra.

Üdv
Peti
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26768. 
(Válasz) 2021. febr. 19. 10:35

oszkar felhasználó
zolee_x felhasználó zolee_xOszkárMester üzenete:2020. november 20. 10:49
Hello Oszkar , Mindenki !

Oszkar ugyfelszolgalatnak jo lenne , egy Viber telefonszam , amin koltseghatekonyabban lehetne kommunikalni az oszkarral.

Mit szoltok hozza? Oszkar? Felhasznalok?

Udv Z
oszkar felhasználó Oszkár válasza zolee_x üzenetére 2020. november 20. 11:36: Összes előzmény megjelenítése
Szia!

Évekig volt, de szinte senki nem használta így megszüntettük.
zolee_x felhasználó zolee_xOszkárMester válasza Oszkár üzenetére 2020. november 20. 15:27: Összes előzmény megjelenítése
Szia Oszi!

Hat szerintem sokan hasznalnak. S ha volt akkor nem fajna sokba szerintem. Persze az impresszumba fel kellene tuntetni es kicsit nyomni kellene ezt a csatornat is... ;-)
Mostanaba azert tobben hasznalnak Vibert mint korabban. En is az utobbi nehany evbe sokkal tobbet hasznalom.

Tobbiek? Velemenyek?
Pro, Kontra?

Udv Z
zolee_x felhasználó zolee_xOszkárMester válasza zolee_x üzenetére 2021. február 11. 19:20: Összes előzmény megjelenítése
Hello Oszkar !

Na akkor menjunk vegig. Ezekben az a kozos, hogy az appra vonatkoznak eszrevetelek .

Ezzel , hogy igy osszefogtatok egybe(26752. 2021. febr. 08. 15:18 ) a tobb kulon temat megnehezititek masoknak , hogy megertse, mirol is szol egy felvetes , mivel nem kapcsolodik hozza elozmeny!

Szoval , en ismet kibontom es egyessevel reagalok a valaszotokra. Igy latszik az elozmeny is

Nezzuk egyenkent :
---------------------------

Valaszotok : "VIBER elérhetőség volt korábban, de szinte senki nem élt ezzel a lehetőséggel (ezt már régebben is leírtuk), ezért megszüntettük és aki mindenképp beszélni szeretne az ügyfélszolgálattal azok telefonon elérnek minket."


"VIBER elérhetőség volt korábban, de szinte senki nem élt ezzel a lehetőséggel (ezt már régebben is leírtuk), ezért megszüntettük és aki mindenképp beszélni szeretne az ügyfélszolgálattal azok telefonon elérnek minket."

Igen azert nem nagyon ertek velemenyetekkel egyet , mert nem hirdettetek pl forumba vagy csevegon vagy Blogba. Esetleg Oszkar nyito oldalon is mehetett volna, vagy egy mail az osszes felhasznalonak! Na ha ezeket meglepve se hasznaljak annyian , mint az ugyfelszolgalatos telefonszamot , akkor megertenem, hogy megszuntetitek .


Udv Z
oszkar felhasználó Oszkár válasza zolee_x üzenetére 2021. február 12. 14:06: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Zoli!

Nem szeretnénk viber elérhetőséget nyitni ügyfélszolgálati csatornának.
A problémákat, kérdéseket, felvetéseket jelenleg is sok platformon lehet jelezni az ügyfélszolgálat felé.
Robinak (bár két füle van), telefonon akkor is csak egy emberrel tud egyszerre beszélni telefonon.

Köszönjük a megértésedet.

Üdv,
Kriszta
zolee_x felhasználó zolee_xOszkárMester válasza Oszkár üzenetére 2021. február 17. 22:07: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Kriszta!

Hmm...

"A problémákat, kérdéseket, felvetéseket jelenleg is sok platformon lehet jelezni az ügyfélszolgálat felé."
Igen van lehetoseg . De van olyan ami , azonnali valasz lehetoseget biztosit, oda vissza gyorsan tudsz kommunikalni es minimalis (0) koltsegu?
Ne mond az emailt , mert az nem kimondottan erre van hasznalva.


"Robinak (bár két füle van), telefonon akkor is csak egy emberrel tud egyszerre beszélni telefonon. "
-> azaz feltetelezitek , hogy ejjel nappal a viberen kell majd ugykodni , kis tulzassal , s massal nem tud foglalkozni
Elotte meg "de szinte senki nem élt ezzel a lehetőséggel"

"Robinak (bár két füle van), telefonon akkor is csak egy emberrel tud egyszerre beszélni telefonon. " "de szinte senki nem élt ezzel a lehetőséggel"

Hat en ezt egy kisse ellentmondasak tartom .......

Olyat akkor ne is mondjak , mint jonehany oldalon a bongeszobe azonnli chat-re van lehetoseg az ugyfelszolgalattal?

Udv Z

Kedves Zoli!

Ezzel kapcsolatban elsődlegesen azt kell megértened, hogy 1 főállású ügyfélszolgálatosunk van. Tehát hiába lenne chat a weboldalon, arra sem érkezne azonnali válasz.
A legtöbb cég (ha már példákat hozunk) 30 napon belül válaszol email-es megkeresésre és amellett van azonnali chat.
Nálunk a messengerre, az instagramos üzenetekre, az emailekre, a segítség fülön beérkezett kérdésekre, a felhasználó jelentése funkcióval jelzett problémákra 20-30 PERCEN belül érkezik válasz minden hétköznapnap 9 és 17:15 között, hétvégén, ünnepnapokon és hétköznap 17:15-22:30 között pedig 1 órán belül.

A viberrel kapcsolatban azt tapasztaltuk, hogy akkor próbálták használni a felhasználók, amikor a telefonos ügyfélszolgálat nem volt elérhető (hétköznap 17:15 és reggel 9 között, vagy hétvégén, vagy amikor az ügyfélszolgálati telefonon éppen másnak segítettünk) és akkor sem sürgősségi ügyből kifolyólag. Mivel nem szeretnénk 0-24-es telefonos ügyfélszolgálatot biztosítani, ezért nem kivitelezhető a viber fenntartása a Te kedvedért sem.

Az egész ötleted abból indult, hogy nem érted el az Oszkárt telefonon, mert épp egy másik felhasználónak segítettünk. Erre a kijelentésedre vonatkozott, hogy Robinak két füle van, de telefonon egyszerre csak egy embernek tud segíteni. Ha a telefon azt mondja be, hogy más felhasználóval beszél Robi, akkor hiába hívod a viberen, akkor sem tudja felvenni. És ha írsz neki, akkor is csak azután kerülsz sorra, hogy letette a telefont (ugyanúgy, mintha emailben vagy messengeren keresnél meg minket).

Tehát kérlek, válassz a meglévő ügyfélszolgálati csatornáink közül, ahogy eddig is tetted és ahogy a többi felhasználó is teszi.

Köszi a megértésedet.

Üdv,
Kriszta

(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26767. 
(Válasz) 2021. febr. 19. 10:14

oszkar felhasználó
zolee_x felhasználó zolee_xOszkárMester üzenete:2021. február 11. 18:47
Hello Oszkar !

Na akkor menjunk vegig. Ezekben az a kozos, hogy az appra vonatkoznak eszrevetelek .

Ezzel , hogy igy osszefogtatok egybe(26752. 2021. febr. 08. 15:18 ) a tobb kulon temat megnehezititek masoknak , hogy megertse, mirol is szol egy felvetes , mivel nem kapcsolodik hozza elozmeny!

Szoval , en ismet kibontom es egyessevel reagalok a valaszotokra. Igy latszik az elozmeny is

Nezzuk egyenkent :
---------------------------

Elozmeny:
"26725.
2021. jan. 25. 17:43

zolee_x felhasználó
Szia Oszi!

Ismet egy app otlet, vagy javitasi keres.
Oszkar App ba a hazhozszallitas ikon az eredmenyhalmazba nem latszik!! Jo lenne ha latszodna ott is, nemcsak a bongeszobe!

Segitsegetek elore is koszi.
Udv Z "

Valaszotok : "A házhozszállítási lehetőség a hirdetés adatlapján egyértelműen fel van tüntetve. "

Privbe nem teljesen ertettek ezt a felvetesem. Most vagy mar fogjatok mit mondtam, vagy megertes nelkul mondjatok a sajat velemenyeteket.

A bongeszobe a kereses eredmeny halmazaba es az utazas adatlapjan(amikor raklikkelsz egy utra az eredmeny halmazba) is latszodik ez az ikon.
Ezzel szembe az appnal a kereses eredmeny halmazaba nem latszik, csak az adatlapon (amikor raklikkelsz egy utra az eredmeny halmazba)
Igen ott latszodik , ahogy irtatok , DE az eredmeny halmazba NEM . Ez a problema!


Udv Z
oszkar felhasználó Oszkár válasza zolee_x üzenetére 2021. február 12. 14:09: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Zoli!

Amint más is (mondjuk utasok) jelzik ezt a problémát, és égető válik a változtatás, fogjuk kérni ezt a fejlesztést az app-fejlesztőktől.
Azonban a prioritási lista élén más dolgok és igények állnak jelenleg.

Köszönjük a megértésedet.

Üdv,
Kriszta
zolee_x felhasználó zolee_xOszkárMester válasza Oszkár üzenetére 2021. február 17. 22:11: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Kriszta!

"Amint más is (mondjuk utasok) jelzik ezt a problémát, és égető válik a változtatás"
Amikor az utasok nagy resze , meg csak el sem olvassa az ut reszleteit, nem szeretnel egy kicsit sokat? ;-)

Na az mar vmi, hogy rajta van a listan ;-)

Mik vannak a lista elejen?

Udv Z

Kedves Zoli!

A fejlesztési lista legelején jelenleg a Google, Apple és Facebook policy változásainak való megfelelés áll, amit felhasználói szemmel - jó esetben - senki nem fog észre venni, viszont egy hosszabb fejlesztési és tesztelési folyamat.
Ezzel a projekttel párhuzamosan, illetve ez után a sorrend azoké a funkcióké, amik a weben megtalálhatóak, de az appban nem. Ezek között is van, ami viszonylag sürgős, mert már többen jelezték (pl. hirdetéskiemelés).
Emellett jönnek azok a funkciók, amiket több felhasználói is javasol, jó ötletnek tűnik, de ezek is a lista legvégén állnak.
Sajnos nem tudunk 1 felhasználó igényének megfelelően fejleszteni, mert az kicsit luxus lenne.

Köszi a megértésedet.

Üdv,
Kriszta

(Válasz)
zolee_x Szuper (5)
26766. 
(Válasz) 2021. febr. 17. 22:31

zolee_x felhasználó
Eleka felhasználó Eleka üzenete:2021. február 14. 12:53
Tamas.gabor.2 nevű utas 1,5 órával az indulas előtt értesítés nélkül törölte a foglalását! Ezek után megnéztem az értékelését, másokkal is tendszeresen eljátszotta ugyanezt! JAVASLOM, HOGY AZ OSZKÁR TILTSA LE AZ ILYEN UTASOK TOVÁBBI REGISZTRÁCIÓS LEHETŐSÉGÉT A TELEFONSZÁMA REGISZTRÁLÁSÁVAL! Anyagi kárt okoz az autósoknak pusztán heccből!
oszkar felhasználó Oszkár válasza Eleka üzenetére 2021. február 14. 14:12: Összes előzmény megjelenítése
Szia!

Az alábbi megoldásokkal tudod szűrni a megbízhatatlan utasokat:
 
Tiltólista beállítása: Többet nem fog hozzád foglalni, valamint az autósok meg tudják osztani egymás tiltólistáját. Érdemes azon a viszonylaton, amelyen sokat autózol felvenned pár autóssal belső üzenetben a kapcsolatot, hogy tiltólistát cseréljetek.
https://blog.oszkar.com/tiltolista-feltubozva/

Online előre fizetés beállítása: Természetesen a hirdetésed feladásánál ki tudod választani, hogy miként fizessen az utas. Röviden: minél később mondja le az utat, annál kevesebb pénz jár neki vissza, és neked pedig több kártérítés. A helyfoglalás korlátozása csak ezzel a funkcióval együtt működik.
https://blog.oszkar.com/online-utazas-fizetesi-lehetoseg-az-oszkaron/
 
Helyfoglalás korlátozása: Aki a beállított szűrő szerint nem éri el a szintet, az csak online előre fizetve tud nálad helyet foglalni.
https://blog.oszkar.com/az-utas-akirol-elore-sejted-hogy-nem-fog-eljonni/
 
Valamint ezen felül is érdemes még a mindig megnézni a leendő utasod adatlapját, értékeléseit, és még időben dönteni, ha nem szeretnél vele együtt utazni.
 
Az autósok nagy része már beállította a fenti megoldásokat, ezért a megbízhatatlan utasok száma erősen kezd visszaszorulni.
 
Sajnálom, hogy megbízhatatlan utas foglalt nálad, remélem a továbbiakban nem lesz problémád az Oszkáros utak során.

További jó Oszkározást kívánok!

Hali !
18 utbol 12 visszamondas ??!!
Hat az nem semmi!!
Udv Z
(Válasz)