Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Ttamas4 Szuper (4.9)
19159. 
(Válasz) 2017. aug. 20. 23:43

Ttamas4 felhasználó
Az lehetséges hogy valaki akinek sok a negatív értékelése fogja magát és újra regisztrál? És már is tisztára mossa magát...
(Válasz)
19158. 
(Válasz) 2017. aug. 20. 23:00

TEJFALUSSY felhasználó
JÓHISZEMŰ MAGYAROK MEGHÜLYÍTÉSÉVEL PÉNZKICSALÁS „A VÍZ ÉG” TRÜKK:
Egy nálam eredetiben is meglévő, általa aláírt propaganda anyag szerint, Gróf S. Zoltán „csak úgy” beszorozta a fénysebességet kétszázzal (!) és ezen az alapon ígéri meg, a "A VÍZ NUKLEÁRIS EREJÉVEL HAJTOTT AUTÓ" elkészítését. Valójában a találmányi leírásának a címe nem vízelégetés, hanem „Hidrogénnel üzemeltetett motor” („Patentleírás DE PS 3630345). Csalás, hogy egy hidrogénnel üzemeltetett motort nevez a "víz elégetésével hajtott motornak". Nem igaz, hogy a "találmánya" révén a víz "atomenergiája" működteti a motort. Az általa mutogatott (szovjetek által sorozatgyártott?) kézi hegesztő készülék vízbontást végez a szokásos módon elektromos árammal, és az így keletkező hidrogént és oxigént begyújtja és égeti. Az elektromos árammal szétválasztott hidrogén és oxigén vízkomponenseket újra egyesítő égetéssel állítja elő a „szúró lángot”, amiben az acél is ég. (Innen lehet a többletenergia, az acél vagy egyéb anyag saját égéséből.) lásd HIHETŐMAGAZIN http://www.tejfalussy.com/regiweboldalak/www.aquanet.fw.hu/szoveg/erdekessegek.htm
(Válasz)
19157. 
(Válasz) 2017. aug. 20. 22:59

TEJFALUSSY felhasználó
JÓHISZEMŰ MAGYAROK MEGHÜLYÍTÉSÉVEL PÉNZKICSALÁS „A VÍZ ÉG” TRÜKK:
Egy nálam eredetiben is meglévő, általa aláírt propaganda anyag szerint, Gróf S. Zoltán „csak úgy” beszorozta a fénysebességet kétszázzal (!) és ezen az alapon ígéri meg, a "A VÍZ NUKLEÁRIS EREJÉVEL HAJTOTT AUTÓ" elkészítését. Valójában a találmányi leírásának a címe nem vízelégetés, hanem „Hidrogénnel üzemeltetett motor” („Patentleírás DE PS 3630345). Csalás, hogy egy hidrogénnel üzemeltetett motort nevez a "víz elégetésével hajtott motornak". Nem igaz, hogy a "találmánya" révén a víz "atomenergiája" működteti a motort. Az általa mutogatott (szovjetek által sorozatgyártott?) kézi hegesztő készülék vízbontást végez a szokásos módon elektromos árammal, és az így keletkező hidrogént és oxigént begyújtja és égeti. Az elektromos árammal szétválasztott hidrogén és oxigén vízkomponenseket újra egyesítő égetéssel állítja elő a „szúró lángot”, amiben az acél is ég. (Innen lehet a többletenergia, az acél vagy egyéb anyag saját égéséből.) lásd HIHETŐMAGAZIN http://www.tejfalussy.com/regiweboldalak/www.aquanet.fw.hu/szoveg/erdekessegek.htm
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
19145. 
(Válasz) 2017. aug. 18. 13:49

oszkar felhasználó
peter533 felhasználó peter533 üzenete:2017. augusztus 18. 13:41
Sziasztok,

kezdő oszkáros vagyok, kaptam egy figyelmeztetést hogy tartozásom van. Az említett út viszont nem jött létre. Hogyan tudok direkt kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal? Köszönöm!

Péter

Kedves Péter!

Természetesen a meghiúsult utak után nem kell fizetned foglalási díjat.
Kérjük, hogy adj le értékelést az utasra. Fontos, hogy az utazás sikerességét állítsd "Meghiúsult az út"-ra, így a foglalási díj is törlődni fog a listádból.
(ettől függetlenül adhatsz akár pozitív értékelést is, Te tudod, hogy milyen okból nem tudtatok együtt utazni)

Értékelést legegyszerűbben a foglalási díjak oldalról kiindulva az összeg melletti kis kék ikonra kattintva tudsz leadni:
https://www.oszkar.com/billing/

Az ügyfélszolgálatot közvetlenül az info@oszkar.com email címen éred el.

További jó Oszkározást kívánunk!

(Válasz)
peter533 Szuper (5)
19144. 
(Válasz) 2017. aug. 18. 13:41

peter533 felhasználó
Sziasztok,

kezdő oszkáros vagyok, kaptam egy figyelmeztetést hogy tartozásom van. Az említett út viszont nem jött létre. Hogyan tudok direkt kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal? Köszönöm!

Péter
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
19143. 
(Válasz) 2017. aug. 18. 12:49

oszkar felhasználó
mukijane felhasználó mukijane üzenete:2017. augusztus 18. 12:08
Hello!
Tegnap hirdettem meg Balatonakaliba és vissza az utakat. Ellenőriztem, minden rendben volt, de ma reggelre "eltűnt" a mai éjjel 01 órára hirdetett utam. Mi lehet az oka?

Üdv.
MJ.

Szia!

Nem tűnt el:
https://utitars.oszkar.com/date-2017-08-19/erkorszag-HU/fc-47.497912%7C19.040234...

Kellemes utat!

(Válasz)
mukijane Szuper (5)
19142. 
(Válasz) 2017. aug. 18. 12:08

mukijane felhasználó
Hello!
Tegnap hirdettem meg Balatonakaliba és vissza az utakat. Ellenőriztem, minden rendben volt, de ma reggelre "eltűnt" a mai éjjel 01 órára hirdetett utam. Mi lehet az oka?

Üdv.
MJ.
(Válasz)
zavarkog Szuper (5)
19139. 
(Válasz) 2017. aug. 17. 17:05

zavarkog felhasználó
geobaluu felhasználó geobaluuHitelesített Oszkár felhasználó üzenete:2017. augusztus 17. 15:37
Sziasztok
Marhára unalmas már ez az attitűd, amit az utóbbi időkben a kedves utasjelöltek képviselnek. 1db nyomorult helyet hirdettem meg az autómban, mert a többit elfoglalják a csomagjaim. Erre az 1db szerencsétlen helyre jelentkezett egy hölgy tegnap, aki ma reggel törölte a foglalását családi okokra hivatkozva. Legalább felhívott. Aztán helyet foglalt egy másik hölgy, akivel egyeztettem is telefonon hogy ketten megyünk, BIZTOSAN UTAZIK-E, és megbeszéltük hogy a háza előtt veszem fel, mert olyan marhára jófej vagyok. Erre szó nélkül törli a foglalást másfél órával indulás előtt. Hívom, másodjára fel is veszi, ahol is közli hogy PONT MOST akart nekem üzenetet írni, (törlés után 10 perccel) hogy ő inkább később megy, mert nem kell annyira sietnie. Amikor kérdőre vonom hogy ugye megbeszéltünk mindent, és váltig állította hogy jön, akkor annyi volt a válasz hogy erre nem tud mit mondani. Jó lenne, ha valami etikai kódexet kiküldenétek a kedves utasjelölteknek, mert ez így már a szánalmas kategória kb. És köszönöm, ne küldjetek nekem üzenetet hogy állítsam be a tiltólistát, mert ennek a csajnak bő 140 pozitív értékelése van, valamint egyeztettem is vele telefonon, pont nem szűrte volna semmi a statisztikája alapján. Egy röhej lett ez a közösség, természetesen tisztelet a kivételnek.
oszkar felhasználó Oszkár válasza geobaluu üzenetére 2017. augusztus 17. 16:33: Összes előzmény megjelenítése
Erre van az ÁFF. amit elfogadott mindenki a regisztrációnál. Ha vét ellene akkor értékelésben jelezheted. Az alapján lehet szűrni, de akár ki is zárhatjuk aki visszaeső, teljesen mindegy hogy autós vagy utas.
A második utast pedig de, tedd tiltólistára.

Szerencsére a "tisztelet a kivételnek" még mindig nagyon magas arány a rendszerben. És ez a visszajelzések és a rendszer adatai alapján mondom. Azért mert valakivel volt egy rossz tapasztalatod, nem a rendszer a hibás szerintem, hanem inkább az illető személyisége.

Minden felhasználót pedig nem tudunk felkeresni regisztráció után személyesen. Mind autósként és mind utasként megvannak azok az előnyök amivel lehet szűrni a felhasználók között.

Utas = válogathat az ajánlatok között a profilok és előzmények alapján
Autós = dönthet úgy hogy nem visz el valakit az adatlapja miatt és ha valaki nem megy el akkor értékelheti. Ha bármiféle visszaélést sejt akkor meg jelentheti felénk.

Szerintem az OszkárMester rendszer miatt már nem annyira mernek az autósok negatłv értékelést adni, mert azt várhatóan visszonozzák az utasok. 98% a limit, amit egy nem üzleti utas csak úgy tud betartani, ha max 1 negatív értékelést kap. Legalábbis én így vagyok vele, Hetente vagy 2 hetente van egy oda vissza utam, 1 negatív értékeléssel, nem kockáztatnék meg egy másikat...

Egyébként lenne egy fejlesztési javaslatom. Jó lenne, ha lenne egy chat az aktuális utasokkal minden meghírdetett útra. Nekem általában mindegy, hogy 1 órával előbb vagy később indulok, és ott meg tudnánk beszélni, hogy kinek mi a legjobb. Jelenleg ezt csak belső üzenetekkel lehet megoldani, amit nem lát mindenki, csak a címzett.
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
19138. 
(Válasz) 2017. aug. 17. 16:33

oszkar felhasználó
geobaluu felhasználó geobaluuHitelesített Oszkár felhasználó üzenete:2017. augusztus 17. 15:37
Sziasztok
Marhára unalmas már ez az attitűd, amit az utóbbi időkben a kedves utasjelöltek képviselnek. 1db nyomorult helyet hirdettem meg az autómban, mert a többit elfoglalják a csomagjaim. Erre az 1db szerencsétlen helyre jelentkezett egy hölgy tegnap, aki ma reggel törölte a foglalását családi okokra hivatkozva. Legalább felhívott. Aztán helyet foglalt egy másik hölgy, akivel egyeztettem is telefonon hogy ketten megyünk, BIZTOSAN UTAZIK-E, és megbeszéltük hogy a háza előtt veszem fel, mert olyan marhára jófej vagyok. Erre szó nélkül törli a foglalást másfél órával indulás előtt. Hívom, másodjára fel is veszi, ahol is közli hogy PONT MOST akart nekem üzenetet írni, (törlés után 10 perccel) hogy ő inkább később megy, mert nem kell annyira sietnie. Amikor kérdőre vonom hogy ugye megbeszéltünk mindent, és váltig állította hogy jön, akkor annyi volt a válasz hogy erre nem tud mit mondani. Jó lenne, ha valami etikai kódexet kiküldenétek a kedves utasjelölteknek, mert ez így már a szánalmas kategória kb. És köszönöm, ne küldjetek nekem üzenetet hogy állítsam be a tiltólistát, mert ennek a csajnak bő 140 pozitív értékelése van, valamint egyeztettem is vele telefonon, pont nem szűrte volna semmi a statisztikája alapján. Egy röhej lett ez a közösség, természetesen tisztelet a kivételnek.

Erre van az ÁFF. amit elfogadott mindenki a regisztrációnál. Ha vét ellene akkor értékelésben jelezheted. Az alapján lehet szűrni, de akár ki is zárhatjuk aki visszaeső, teljesen mindegy hogy autós vagy utas.
A második utast pedig de, tedd tiltólistára.

Szerencsére a "tisztelet a kivételnek" még mindig nagyon magas arány a rendszerben. És ez a visszajelzések és a rendszer adatai alapján mondom. Azért mert valakivel volt egy rossz tapasztalatod, nem a rendszer a hibás szerintem, hanem inkább az illető személyisége.

Minden felhasználót pedig nem tudunk felkeresni regisztráció után személyesen. Mind autósként és mind utasként megvannak azok az előnyök amivel lehet szűrni a felhasználók között.

Utas = válogathat az ajánlatok között a profilok és előzmények alapján
Autós = dönthet úgy hogy nem visz el valakit az adatlapja miatt és ha valaki nem megy el akkor értékelheti. Ha bármiféle visszaélést sejt akkor meg jelentheti felénk.

(Válasz)
geobaluu Szuper (5)
19137. 
(Válasz) 2017. aug. 17. 15:37

geobaluu felhasználó
Sziasztok
Marhára unalmas már ez az attitűd, amit az utóbbi időkben a kedves utasjelöltek képviselnek. 1db nyomorult helyet hirdettem meg az autómban, mert a többit elfoglalják a csomagjaim. Erre az 1db szerencsétlen helyre jelentkezett egy hölgy tegnap, aki ma reggel törölte a foglalását családi okokra hivatkozva. Legalább felhívott. Aztán helyet foglalt egy másik hölgy, akivel egyeztettem is telefonon hogy ketten megyünk, BIZTOSAN UTAZIK-E, és megbeszéltük hogy a háza előtt veszem fel, mert olyan marhára jófej vagyok. Erre szó nélkül törli a foglalást másfél órával indulás előtt. Hívom, másodjára fel is veszi, ahol is közli hogy PONT MOST akart nekem üzenetet írni, (törlés után 10 perccel) hogy ő inkább később megy, mert nem kell annyira sietnie. Amikor kérdőre vonom hogy ugye megbeszéltünk mindent, és váltig állította hogy jön, akkor annyi volt a válasz hogy erre nem tud mit mondani. Jó lenne, ha valami etikai kódexet kiküldenétek a kedves utasjelölteknek, mert ez így már a szánalmas kategória kb. És köszönöm, ne küldjetek nekem üzenetet hogy állítsam be a tiltólistát, mert ennek a csajnak bő 140 pozitív értékelése van, valamint egyeztettem is vele telefonon, pont nem szűrte volna semmi a statisztikája alapján. Egy röhej lett ez a közösség, természetesen tisztelet a kivételnek.
(Válasz)