Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Oszkár Szuper (5)
21996. 
(Válasz) 2018. aug. 19. 20:52

oszkar felhasználó
kasumi felhasználó kasumi üzenete:2018. augusztus 19. 19:50
Üdv.!

Meg nem valósult utazás esetén mi alapján készítsek részletes jellemzést az útról és a sofőrről? Értékelés nélkül pedig nem látom, engem hogyan értékeltek.

Kedves László!

A lemondás körülményeiről tudsz értékelést leadni.

Pl.: "Sajnos nem tudtam utazni, de a sofőr megértő volt. Köszönöm."

További kellemes Oszkáros utakat kívánunk!
(Válasz)
kasumi Közepes (3.8)
21995. 
(Válasz) 2018. aug. 19. 19:50

kasumi felhasználó
Üdv.!

Meg nem valósult utazás esetén mi alapján készítsek részletes jellemzést az útról és a sofőrről? Értékelés nélkül pedig nem látom, engem hogyan értékeltek.
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
21994. 
(Válasz) 2018. aug. 19. 19:16

oszkar felhasználó
Andrea13 felhasználó Andrea13 üzenete:2018. augusztus 18. 16:32
Kedves Oszkár Ügyfélszolgálat!

A segítségüket szeretném kérni egy értékeléssel kapcsolatban. Augusztus 09-én volt egy utam Győr-Budapest viszonylatban. Ezzel kapcsolatban ma akartam leadni az értékelést. Tudom, hogy korábban kellett volna, de problémáim voltak az internettel, most helyre állt, viszont az értékelés leadásakor hibát jelzett, nem adhatom már le. Mindenképpen szeretném értékelni a sofőrömet, mert nagyon kedves, pontos, udvarias, megérdemli a pozitív értékelést.
Kérem szépen, tegyék lehetővé számomra, utólag, hogy értékelhessem Őt.
Köszönöm figyelmüket!

Andrea

Kedves Andrea!

Rendszeren belüli üzenetet írtunk neked az esettel kapcsolatosan.

(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
21993. 
(Válasz) 2018. aug. 19. 19:15

oszkar felhasználó
honffy felhasználó honffy üzenete:2018. augusztus 18. 19:52
Kedves Oszkár Ügyfélszolgálat!
Amennyiben a Betelt jelzés jelenik meg az útnál, viszont csomagot szeretnék szállíttatni, akkor is tudnak SMS -t küldeni?
Ma egy sofőrtől nem kaptam választ egész nap. Úgy tűnt, hogy a feltöltött kreditemből nem vett le, pedig úgy állítottam be, hogy üzenetnél küldjön neki SMS -t.
Amennyiben azért hiúsult meg egy csomagküldés, mert nem válaszolt az üzeneteimre, hogyan tudom őt értékelni?
Köszönettel:
Győző

Kedves Győző!

Itt táthatod a beállításaidat:
https://www.oszkar.com/user/notification.php

Ez alapján nincs beállítva, hogy a másik fél SMS-ben értesüljön arról, hogy rendszeren belüli üzenetet küldtél neki.

Csak elfogadott csomagszállítást lehet a rendszerben értékelni.

További kellemes Oszkározást kívánunk!

(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
21992. 
(Válasz) 2018. aug. 19. 19:10

oszkar felhasználó
julcsi.jozsa felhasználó julcsi.jozsa üzenete:2018. augusztus 19. 14:37
Kedves Oszkár Ügyfélszolgálat!
A lefoglalt autóval elutazni nem tudok,a sofőrrel már beszéltem, hogyan tudom törölni a jelentkezésemet?

Szia!

Aktuális foglalásodat az Utas menü - Helyfoglalásaim oldalon tudod törölni:
https://www.oszkar.com/passenger/reservationlist.php

További kellemes Oszkáros utakat kívánunk!

(Válasz)
21991. 
(Válasz) 2018. aug. 19. 14:37

julcsi.jozsa felhasználó
Kedves Oszkár Ügyfélszolgálat!
A lefoglalt autóval elutazni nem tudok,a sofőrrel már beszéltem, hogyan tudom törölni a jelentkezésemet?
(Válasz)
honffy Szuper (5)
21990. 
(Válasz) 2018. aug. 18. 19:52

honffy felhasználó
Kedves Oszkár Ügyfélszolgálat!
Amennyiben a Betelt jelzés jelenik meg az útnál, viszont csomagot szeretnék szállíttatni, akkor is tudnak SMS -t küldeni?
Ma egy sofőrtől nem kaptam választ egész nap. Úgy tűnt, hogy a feltöltött kreditemből nem vett le, pedig úgy állítottam be, hogy üzenetnél küldjön neki SMS -t.
Amennyiben azért hiúsult meg egy csomagküldés, mert nem válaszolt az üzeneteimre, hogyan tudom őt értékelni?
Köszönettel:
Győző

(Válasz)
Andrea13 Szuper (5)
21989. 
(Válasz) 2018. aug. 18. 16:32

Andrea13 felhasználó
Kedves Oszkár Ügyfélszolgálat!

A segítségüket szeretném kérni egy értékeléssel kapcsolatban. Augusztus 09-én volt egy utam Győr-Budapest viszonylatban. Ezzel kapcsolatban ma akartam leadni az értékelést. Tudom, hogy korábban kellett volna, de problémáim voltak az internettel, most helyre állt, viszont az értékelés leadásakor hibát jelzett, nem adhatom már le. Mindenképpen szeretném értékelni a sofőrömet, mert nagyon kedves, pontos, udvarias, megérdemli a pozitív értékelést.
Kérem szépen, tegyék lehetővé számomra, utólag, hogy értékelhessem Őt.
Köszönöm figyelmüket!

Andrea

(Válasz)
adorjanir Még nem kapott értékelést (0)
21987. 
(Válasz) 2018. aug. 18. 12:15

adorjanir felhasználó
a biztonság növelésére: a befoglalt útitársak száma, illetve nevük megadása!
(Válasz)
21985. 
(Válasz) 2018. aug. 17. 15:06

joo.krisztina1 felhasználó
joo.krisztina1 felhasználó joo.krisztina1 üzenete:2018. augusztus 17. 14:49
Kedves Oszkár ügyfélszolgálat,

Szeretném a segítségüket kérni a 2018.08.05-i Speedy Travel értékelésem kapcsán, egyeztettem a kapott értékelés kapcsán az illetékes személlyel. Azt az információt kaptam hogy az általa adott értékelés azért jött létre mert lefagyott a rendszer és nem tudta ezt követően módosítani illetve hogy törölte magát a rendszerből. Kérem szépen abban a segítségüket, hogy legyenek kedvesek felvenni a kapcsolatot a sofőrrel és amennyiben megbizonyosodnak Önök is általa a téves értékelésről, kérem szépen töröljék a rendszerből. Sajnos emiatt a negatív hatású téves bejegyzés miatt kerültem kellemetlen helyzetbe egy új utam lefoglalása kapcsán, nagyon fontos hogy a valós értékelés lássák a sofőrök. Köszönöm szépen a segítségüket és megértésüket!
üdvözlettel: Joó Krisztina
oszkar felhasználó Oszkár válasza joo.krisztina1 üzenetére 2018. augusztus 17. 15:04: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Krisztina!

Javítottuk neked a téves értékelést!

További kellemes Oszkározást!

Nagyon szépen köszönöm a gyors ügyintézést !
(Válasz)