Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Oszkár Szuper (5)
26888. 
(Válasz) 2021. máj. 15. 09:20

oszkar felhasználó
janvaritunde felhasználó janvaritunde üzenete:2021. május 15. 08:04
GoodTravel:
A lefoglalt május 13.-i utazást nem teljesítették, sms-t emailt nem küldtek. Budapest Keleti Pu. - Pécs este 18.00 óra
Ide üzentek, hogy az út elmarad.
Nem mindenki nézegeti az Oscar üzenőfalát, hogy lemondják-e az utat!! Ilyenkor nem fontos az utas? Mikor elmarad az út? Egy sms- egy telefon? Miért nem lehetséges!! Jól megjegyzem Velük többet nem utazom!!!!

Kedves Judit!

Oszkáros belső üzenetben felvettük veled a kapcsolatot.

(Válasz)
janvaritunde Szuper (4.9)
26887. 
(Válasz) 2021. máj. 15. 08:04

janvaritunde felhasználó
GoodTravel:
A lefoglalt május 13.-i utazást nem teljesítették, sms-t emailt nem küldtek. Budapest Keleti Pu. - Pécs este 18.00 óra
Ide üzentek, hogy az út elmarad.
Nem mindenki nézegeti az Oscar üzenőfalát, hogy lemondják-e az utat!! Ilyenkor nem fontos az utas? Mikor elmarad az út? Egy sms- egy telefon? Miért nem lehetséges!! Jól megjegyzem Velük többet nem utazom!!!!
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26886. 
(Válasz) 2021. máj. 13. 15:16

oszkar felhasználó
drszoszi61 felhasználó drszoszi61 üzenete:2021. május 13. 15:10
2021. június 25-ére foglaltam helyet Budapest-Bad Neustadt for sale útvonalra, szeretném felvenni a kapcsolatot a "pilótával", kaphatok egy telefonszámot. Köszönettel: Ácsné Erzsébet

Kedves Erzsébet!

Az Utas menü - Helyfoglalásaim oldalon találod az aktív foglalásodat az autós telefonszámával együtt (illetve a regisztrált email címedre is elküldtük):
https://www.oszkar.com/passenger/reservationlist.php

Kellemes Oszkáros utat kívánunk!

(Válasz)
26885. 
(Válasz) 2021. máj. 13. 15:10

drszoszi61 felhasználó
2021. június 25-ére foglaltam helyet Budapest-Bad Neustadt for sale útvonalra, szeretném felvenni a kapcsolatot a "pilótával", kaphatok egy telefonszámot. Köszönettel: Ácsné Erzsébet
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26884. 
(Válasz) 2021. máj. 13. 10:52

oszkar felhasználó
miso64 felhasználó miso64 üzenete:2021. május 12. 18:41
Az utóbbi időben a foglalásokról nem kapok e-mail-t. Pontosabban az elmúlt időben mindössze két foglalásról kaptam üzenetet. Legutóbb egy éjszaka foglalt utast reggel majdnem otthagytam. Hajnalban ugyanis nem jutott eszembe, hogy a foglalásokat ellenőrizzem. Az e-mail fiókom aktív, probléma mentesen küldök és fogadok leveleket.
Várom mihamarabbi válaszukat.

Szia!

Oszkáros belső üzenetben felvettük veled a kapcsolatot.

(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26883. 
(Válasz) 2021. máj. 13. 10:05

oszkar felhasználó
gyurkog felhasználó gyurkogOszkárMester üzenete:2021. május 12. 21:52
Segítséget szeretnék kérni. Az utolsó kapott értékelésemet elrontotta az utas, mivel "meghiúsult" útnak állította be, holott utas volt, pozitív értékelést adott, és a foglalási díjat is kifizettem utána. Lehetséges lenne ezt az opciót módosítani?
Köszönöm szépen a segítséget.

Kedves Gábor!

A jelzett értékelés sikerességét javítottuk megvalósultra.

További kellemes Oszkáros utakat kívánunk!

(Válasz)
gyurkog Szuper (5)
26882. 
(Válasz) 2021. máj. 12. 21:52

gyurkog felhasználó
Segítséget szeretnék kérni. Az utolsó kapott értékelésemet elrontotta az utas, mivel "meghiúsult" útnak állította be, holott utas volt, pozitív értékelést adott, és a foglalási díjat is kifizettem utána. Lehetséges lenne ezt az opciót módosítani?
Köszönöm szépen a segítséget.
(Válasz)
miso64 Szuper (5)
26881. 
(Válasz) 2021. máj. 12. 18:41

miso64 felhasználó
Az utóbbi időben a foglalásokról nem kapok e-mail-t. Pontosabban az elmúlt időben mindössze két foglalásról kaptam üzenetet. Legutóbb egy éjszaka foglalt utast reggel majdnem otthagytam. Hajnalban ugyanis nem jutott eszembe, hogy a foglalásokat ellenőrizzem. Az e-mail fiókom aktív, probléma mentesen küldök és fogadok leveleket.
Várom mihamarabbi válaszukat.
(Válasz)
26880. 
(Válasz) 2021. máj. 12. 17:57

UfoCompany felhasználó
Kedves Oszkár!
Nem "bőbeszédűségre " gondoltam,csak egy kicsit személyesebb "valamire" ha már leadja az értékelést az utas.
Talán lehetne ugyan úgy picit szankcionálni mint a sofőrt!
Sokat utazóknál lehetne figyelmeztetni az utast is szerintem ha nem ad le egyáltalán értékelést már sokadszorra.Tudom nem lehet senkit kényszeríteni,de legalább jól esne egy "smile" is!
Üdv UfoCompany(János).


(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26879. 
(Válasz) 2021. máj. 12. 17:06

oszkar felhasználó
UfoCompany felhasználó UfoCompanyOszkárMester üzenete:2021. május 12. 16:53
Szia Oszkár!
Még annyit szeretnék,hogy talán az utasokat is lehetne kicsit motiválni valamilyen módon az értékelések leadására.
Mindig jól esik egy-két jó szó,én is ezt teszem az utasokkal.
Mert szerintem a "minden rendben ment" séma kissé személytelen.Ezért is írok pár kedves szót az értékeléseimben mert igazából még eddig nem volt rossz tapasztalatom.
Üdv UfoCompany(János).

Kedves János!

Minden éjjel frissülnek a mutatók ha történt változás és mivel egy tegnapi üzenetre ma adtál választ, ezért legkésőbb holnapra megint 100%-os lesz a 24 órán belüli válaszadási arányos az Oszkármester menüpontban.

Lassan egy éve beépítettük, hogy aki nem ad le értékelést annak valamilyen szinten rontsa a statisztikáját az elmaradt értékelés(ek). Ha esetleg van kézzel fogható ötleted, hogy aki egy alap pozitív üzenet ("Minden rendben ment") ad le azokat hogyan motiválnád arra, hogy "bőbeszédűbbek" legyenek akkor kérlek oszd meg velünk!

Köszönjük szépen és további kellemes Oszkáros utakat kívánunk!

(Válasz)