Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Oszkar Szuper (5)
28553. 
(Válasz) 2025. okt. 27. 10:05

oszkar felhasználó
RokkerKrisz felhasználó RokkerKrisz üzenete:2025. október 22. 19:09
Sziasztok! Azt honnan lehet megtudni egy úti előzmény alapján, hogy ki fizetett online az utasaim közül? Gyanítom, hogy volt egy potyautasom, ketten mondták, hogy online fizettek (egy személy odaúton egy személy pedig visszaúton), viszont csak 1 Oszkáros utalás érkezett...Nem tudom már azonosítani melyik utas lehetett és az autós menetrögzítő felvételem is törlődött...ciki mert mindenkiről jó értékelést adtam pedig nem kellett volna. Lehet hogy az Oszkár felé sem egyenlítette ki az utat és azért nem érkezett utalás? Nincs nagy gond, de legközelebb az online fizetést nem engedem meg...

Kedves Krisztián!

Nem volt potyautasod, csak a visszajelzések alapján (csak Te értékelted az utat megvalósultként) az egyik kifizetésedet csúszik egy hetet, így azt a mai napon fogod megkapni.

Az elszámolás minden héten csütörtök hajnalban történik a rendszerben, amiről akkor emailben értesítést is küldünk. Majd ezt követően az esedékes összeg legkésőbb péntek délutánig kerül kifizetésre a Simple (OTP csoport) pénzügyi szolgáltató által.
Amennyiben van készpénzes foglalási díj kintlévőséged, az természetesen levonásra kerül majd utalás előtt.

További infót itt találsz az online fizetésről:
https://blog.oszkar.com/online-fizetes-autoskent/


(Válasz)
28552. 
(Válasz) 2025. okt. 22. 19:09

RokkerKrisz felhasználó
Sziasztok! Azt honnan lehet megtudni egy úti előzmény alapján, hogy ki fizetett online az utasaim közül? Gyanítom, hogy volt egy potyautasom, ketten mondták, hogy online fizettek (egy személy odaúton egy személy pedig visszaúton), viszont csak 1 Oszkáros utalás érkezett...Nem tudom már azonosítani melyik utas lehetett és az autós menetrögzítő felvételem is törlődött...ciki mert mindenkiről jó értékelést adtam pedig nem kellett volna. Lehet hogy az Oszkár felé sem egyenlítette ki az utat és azért nem érkezett utalás? Nincs nagy gond, de legközelebb az online fizetést nem engedem meg...
(Válasz)
Oszkar Szuper (5)
28551. 
(Válasz) 2025. okt. 20. 14:46

oszkar felhasználó
attiso felhasználó attiso üzenete:2025. október 14. 10:00
Kapcsolódva az előzős bejegyzéshez, ugyanaz a lekérdezés most már ismét "teljes":
- a kiemelt hirdetések között is több van mint reggel,
- és a nem kiemelt hirdetésekkel együtt vagy 2-3 A4-es oldal, mint korábban tegnap este (és persze gondolom azok, amik már ekkora lejártak, vagy ténylegesen beteltek amúgy is már nincsenek benne).

PDF print van a hosszú méret miatt.

Köszönöm a segítséget!
oszkar felhasználó Oszkar válasza attiso üzenetére 2025. október 14. 10:34: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Attila!

Köszönjük szépen a jelzésedet!

Valóban éjjel, hajnalban volt egy kisebb technikai hiba, ami miatt ez a jelenség keletkezett, de ezt azóta a fejlesztő kolléga javította és már gond nélkül működik az oldal ezen része is.

Elnézést kérünk a kellemetlenségért!
attiso felhasználó attiso válasza Oszkar üzenetére 2025. október 14. 10:46: Összes előzmény megjelenítése
Köszi a választ!
Javasolnám, hogy a web UI-ba tegyetek valami viszajelzéstt, ilyen esetekre. Direkt nem hibaüzenetet írok (HTTP 500 / 403 stb.), pl.:
"A kereső csökkentett üzemmódban van, XX:YY-re gyere vissza, akkorra ismét jó lesz. Addig a böngésző előzményekben a korábban megnyitott hirdetett utak foglaltságát manuálisan tudod ellenőrizni, illetve az üzenetekben is megnyithatod őket közvetlen linkkel, ha kérdeztél már a sofőrtől"

Kedves Attila!

Köszönjük szépen a javaslatodat!

Az adott napon a korai időpont és a nem tejleskörű leállás (a kereső felületet érintette a hiba) miatt elsősorban a gyors technikai hiba elhárítására fókuszáltunk, ezért most nem tettünk ki hibaüzenettel kapcsolatos visszajelzést.

De egyébként teljesen igazad van és szinte mindig szokott is erről tájékoztató szöveg lenni, de mivel ez most elmaradt, így elnézésedet kérjük!

További kellemes Oszkáros utakat kívánunk!

(Válasz)
attiso Szuper (4.9)
28550. 
(Válasz) 2025. okt. 14. 10:46

attiso felhasználó
attiso felhasználó attiso üzenete:2025. október 14. 10:00
Kapcsolódva az előzős bejegyzéshez, ugyanaz a lekérdezés most már ismét "teljes":
- a kiemelt hirdetések között is több van mint reggel,
- és a nem kiemelt hirdetésekkel együtt vagy 2-3 A4-es oldal, mint korábban tegnap este (és persze gondolom azok, amik már ekkora lejártak, vagy ténylegesen beteltek amúgy is már nincsenek benne).

PDF print van a hosszú méret miatt.

Köszönöm a segítséget!
oszkar felhasználó Oszkar válasza attiso üzenetére 2025. október 14. 10:34: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Attila!

Köszönjük szépen a jelzésedet!

Valóban éjjel, hajnalban volt egy kisebb technikai hiba, ami miatt ez a jelenség keletkezett, de ezt azóta a fejlesztő kolléga javította és már gond nélkül működik az oldal ezen része is.

Elnézést kérünk a kellemetlenségért!

Köszi a választ!
Javasolnám, hogy a web UI-ba tegyetek valami viszajelzéstt, ilyen esetekre. Direkt nem hibaüzenetet írok (HTTP 500 / 403 stb.), pl.:
"A kereső csökkentett üzemmódban van, XX:YY-re gyere vissza, akkorra ismét jó lesz. Addig a böngésző előzményekben a korábban megnyitott hirdetett utak foglaltságát manuálisan tudod ellenőrizni, illetve az üzenetekben is megnyithatod őket közvetlen linkkel, ha kérdeztél már a sofőrtől"
(Válasz)
Oszkar Szuper (5)
28549. 
(Válasz) 2025. okt. 14. 10:34

oszkar felhasználó
attiso felhasználó attiso üzenete:2025. október 14. 10:00
Kapcsolódva az előzős bejegyzéshez, ugyanaz a lekérdezés most már ismét "teljes":
- a kiemelt hirdetések között is több van mint reggel,
- és a nem kiemelt hirdetésekkel együtt vagy 2-3 A4-es oldal, mint korábban tegnap este (és persze gondolom azok, amik már ekkora lejártak, vagy ténylegesen beteltek amúgy is már nincsenek benne).

PDF print van a hosszú méret miatt.

Köszönöm a segítséget!

Kedves Attila!

Köszönjük szépen a jelzésedet!

Valóban éjjel, hajnalban volt egy kisebb technikai hiba, ami miatt ez a jelenség keletkezett, de ezt azóta a fejlesztő kolléga javította és már gond nélkül működik az oldal ezen része is.

Elnézést kérünk a kellemetlenségért!
(Válasz)
attiso Szuper (4.9)
28548. 
(Válasz) 2025. okt. 14. 10:00

attiso felhasználó
Kapcsolódva az előzős bejegyzéshez, ugyanaz a lekérdezés most már ismét "teljes":
- a kiemelt hirdetések között is több van mint reggel,
- és a nem kiemelt hirdetésekkel együtt vagy 2-3 A4-es oldal, mint korábban tegnap este (és persze gondolom azok, amik már ekkora lejártak, vagy ténylegesen beteltek amúgy is már nincsenek benne).

PDF print van a hosszú méret miatt.

Köszönöm a segítséget!
(Válasz)
attiso Szuper (4.9)
28547. 
(Válasz) 2025. okt. 14. 07:29

attiso felhasználó
Tisztelt Oszkar.com csapat!

Tegnap késő du. , esti autó keresés másnapra, majd üzenetírások után, éjfél előtti utolsó ellenőrizve -> ma reggelre eltűnt a találatok több mint fele. Elsőre azt gondoltam, hogy pont éjjel lefoglalták mindet, de túl sok tűnt el.
Ellenőriztem azt a három hírdetést, ahova szerencsére írtam üzenetet - ott könnyen meg tudtam nézni hírdetést magát. Mindegyik továbbra is élő autós hirdetés volt és foglaltam is az egyiknél. A kereső hiányos tallálatai gép függetlenek, másik számítógépen ugyanaz volt a helyzet. A kereső szűrőjéhez nem nyúltam. Képernyőkép készült mindenről időbélyeggel hibakereséshez.

Kérdésem, hogy mi az oka, hogy éjfél és reggel fél 7 között eltűnt a kereséi találatok fele, úgy hogy minimum 3 továbbra is elérhető volt?
(Válasz)
Oszkar Szuper (5)
28546. 
(Válasz) 2025. szept. 29. 15:00

oszkar felhasználó
mellow felhasználó mellowOszkárMester üzenete:2025. szeptember 29. 13:22

Véleményem szerint a statisztika nem jól működik az oldalon, megtévesztő.

Például a meghiúsult utazások százalékos számítása úgy történik, hogy az "Utazások száma utasként" és a
"Lemondott foglalások (utasként)" összeadódik. Miközben az "Utazások száma utasként" már tartalmazza "Lemondott foglalások (utasként)" darabszámát.

Példa:
Az oldalon 0 statisztikával rendelkező új regisztráló utas foglal, majd későn mondja le, akkor a "Utazások száma utasként" 1 lesz, és a "Lemondott foglalások (utasként)" darabszáma is 1 lesz. Az "Utazás létrejöttének megoszlása" pedig 50-50%. Miközben csak egy foglalása volt. Az nyilván nem 50-50%, hanem 0% megvalósult és 100% meghiúsult.
Ha még egyet foglal és elmegy az útra, akkor 33% meghiúsult lesz az oldalon, pedig az 50% meghiúsult (1db megvalósult + 1db későn lemondott).

Nagyobb számoknál is ugyanez van:
például ramona.rozner
Utazások száma utasként: 59 db
Lemondott foglalások (utasként): 13 db
Utazás létrejöttének megoszlása
Megvalósult 82%
Meghiúsult 18%
A százalékból úgy tűnik, mintha 72 foglalásból 13-at mondotott volna le későn, de ez nem igaz, 59 foglalásból mondott le 13-as későn.

A helyes százalék:
Megvalósult 78%
Meghiúsult 22%




Kedves Balázs!

Az általad jelzett felhasználó esetében 59 db olyan foglalása volt, ami a visszajelzések szerint megvalósult és 13 db olyan foglalása ami a rendszerben rögzített adatok alapján még az utazás előtt, későn lett lemondva olyan indokkal, ami az ő hibájára vezethető vissza.

Tehát a feltüntetett % így kerül számításra, vagyis helyes a 18%.

Köszönjük szépen a megértésedet!
(Válasz)
mellow Szuper (5)
28545. 
(Válasz) 2025. szept. 29. 13:22

mellow felhasználó

Véleményem szerint a statisztika nem jól működik az oldalon, megtévesztő.

Például a meghiúsult utazások százalékos számítása úgy történik, hogy az "Utazások száma utasként" és a
"Lemondott foglalások (utasként)" összeadódik. Miközben az "Utazások száma utasként" már tartalmazza "Lemondott foglalások (utasként)" darabszámát.

Példa:
Az oldalon 0 statisztikával rendelkező új regisztráló utas foglal, majd későn mondja le, akkor a "Utazások száma utasként" 1 lesz, és a "Lemondott foglalások (utasként)" darabszáma is 1 lesz. Az "Utazás létrejöttének megoszlása" pedig 50-50%. Miközben csak egy foglalása volt. Az nyilván nem 50-50%, hanem 0% megvalósult és 100% meghiúsult.
Ha még egyet foglal és elmegy az útra, akkor 33% meghiúsult lesz az oldalon, pedig az 50% meghiúsult (1db megvalósult + 1db későn lemondott).

Nagyobb számoknál is ugyanez van:
például ramona.rozner
Utazások száma utasként: 59 db
Lemondott foglalások (utasként): 13 db
Utazás létrejöttének megoszlása
Megvalósult 82%
Meghiúsult 18%
A százalékból úgy tűnik, mintha 72 foglalásból 13-at mondotott volna le későn, de ez nem igaz, 59 foglalásból mondott le 13-as későn.

A helyes százalék:
Megvalósult 78%
Meghiúsult 22%




(Válasz)
Oszkar Szuper (5)
28544. 
(Válasz) 2025. szept. 29. 08:58

oszkar felhasználó
tttailor felhasználó tttailor üzenete:2025. szeptember 27. 23:58
"ha automata feltöltést állítottál be, már fel is került kreditegyenlegedre."

Hogy a viharba lehet beállítani, hogy ne kelljen oda-vissza küldözgetni a pénzt? Kreditfeltöltés, majd a rendszer visszautalja az online fizetősök pénzét. Nem maradhatna kreditegyenlegben, hogy kelljen ezzel vacakolnia az embernek?

Kedves Tamás!

A Pénzügyi beállítások lap alján tudod ezt beállítani (Automatikus kredit egyenleg feltöltés ennyi kreditre):
https://www.oszkar.com/billing/setting.php

A mező végén a kis kék kérdőjelre kattintva láthatod a beállítás részleteit.



(Válasz)