Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Oszkár Szuper (5)
21516. 
(Válasz) 2018. jún. 22. 14:48

oszkar felhasználó
IvanIlona felhasználó IvanIlona üzenete:2018. június 22. 14:15
Hogy tudom módosítani a foglalást?

Kedves Ilona!

Utasként nincs lehetőséged foglalást módosítani (azt az autós adta fel).

Először az aktuális foglalásodat az Utas menü - Helyfoglalásaim oldalon tudod törölni:
https://www.oszkar.com/passenger/reservationlist.php

Itt pedig a törölni kívánt foglalásnál a sor végén a "Műveletek" gombra kattintva válaszd a "Helyfoglalás törlése" opciót.

A lemondás indokánál jelöld meg a valós okot és mindenképp értesítsd valamilyen formában erről az autóst is.

Majd utána tudsz foglalni egy másik autós hirdetőnél helyet.



(Válasz)
IvanIlona Még nem kapott értékelést (0)
21515. 
(Válasz) 2018. jún. 22. 14:15

IvanIlona felhasználó
Hogy tudom módosítani a foglalást?

(Válasz)
Suzana Még nem kapott értékelést (0)
21514. 
(Válasz) 2018. jún. 22. 11:36

Suzana felhasználó
Suzana felhasználó Suzana üzenete:2018. június 22. 11:01
Mi a teendő, amikor a sofőr nem válaszol és a telefonja mindig foglalt? Az üzenetre pedig nem válaszol. Mindez, miután már kifizettük előre az utat.
Várom gyors válaszukat!
oszkar felhasználó Oszkár válasza Suzana üzenetére 2018. június 22. 11:28: Összes előzmény megjelenítése
Kedves Zsuzsanna!

Ellenőriztem és teljesen megbízható autósnál (ráadásul Oszkármester is) foglaltál, így biztos vagyok benne, hogy a foglalásod meg fog valósulni.

Az őt holnap este lesz, így még van időtök egyeztetni a részleteket.

Kellemes utat kívánunk!


Köszönöm, akkor minden rendben:-)
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
21513. 
(Válasz) 2018. jún. 22. 11:28

oszkar felhasználó
Suzana felhasználó Suzana üzenete:2018. június 22. 11:01
Mi a teendő, amikor a sofőr nem válaszol és a telefonja mindig foglalt? Az üzenetre pedig nem válaszol. Mindez, miután már kifizettük előre az utat.
Várom gyors válaszukat!

Kedves Zsuzsanna!

Ellenőriztem és teljesen megbízható autósnál (ráadásul Oszkármester is) foglaltál, így biztos vagyok benne, hogy a foglalásod meg fog valósulni.

Az őt holnap este lesz, így még van időtök egyeztetni a részleteket.

Kellemes utat kívánunk!


(Válasz)
Suzana Még nem kapott értékelést (0)
21512. 
(Válasz) 2018. jún. 22. 11:01

Suzana felhasználó
Mi a teendő, amikor a sofőr nem válaszol és a telefonja mindig foglalt? Az üzenetre pedig nem válaszol. Mindez, miután már kifizettük előre az utat.
Várom gyors válaszukat!
(Válasz)
Gabi64 Rendben van (4.4)
21511. 
(Válasz) 2018. jún. 21. 19:50

Gabi64 felhasználó
Bocsánat, téves riasztás, én tévedtem.
(Válasz)
Gabi64 Rendben van (4.4)
21510. 
(Válasz) 2018. jún. 21. 19:15

Gabi64 felhasználó
Sziasztok!
Újonc vagyok...ránézne valaki Lídia Tene profiljára, mi ez? Foglalt nálam egy helyet, valami sokszámjegyű telefonszámról..
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
21509. 
(Válasz) 2018. jún. 21. 12:53

oszkar felhasználó
brita23 felhasználó brita23 üzenete:2018. június 21. 11:47
Drága Oszkár!

Mikor bővül a menütök utastársak értékelésével is? Szerintem támogatnák sokan.. persze nem drasztikus lépésekkel, de gyakorló oszkárosként meg tudnék nevezni jó pár embert, akivel nem szeretnék utazni többet...

Kibővítve pedig az autós segítségére is lehetnénk privát véleménnyel, ha az utastárs rosszindulatú, vagy irreális dolgokat követel... utólag..

Kedves Rita!

Te mint utas megtalálod az előző utazásidat az Utas menüben.

Ott név szerint, hogy kikkel utaztál együtt. Ha rémész az adatlapjára akkor ott lehetőséged van egy személyes megjegyzést készíteni és amit odaírsz az mindig látszódni fog ha az illető profilja bárhol "szembejön" veled az Oszkár oldalon.

További kellemes Oszkáros utakat kívánunk!
(Válasz)
brita23 Szuper (5)
21508. 
(Válasz) 2018. jún. 21. 11:47

brita23 felhasználó
Drága Oszkár!

Mikor bővül a menütök utastársak értékelésével is? Szerintem támogatnák sokan.. persze nem drasztikus lépésekkel, de gyakorló oszkárosként meg tudnék nevezni jó pár embert, akivel nem szeretnék utazni többet...

Kibővítve pedig az autós segítségére is lehetnénk privát véleménnyel, ha az utastárs rosszindulatú, vagy irreális dolgokat követel... utólag..
(Válasz)
Jano1968 Szuper (4.7)
21507. 
(Válasz) 2018. jún. 21. 00:21

Jano1968 felhasználó
gergo1321 felhasználó gergo1321 üzenete:2018. június 20. 17:07
Sziasztok!

Az lenne a kerdesem, hogy amikor valaki hazaer egy masik orszagbol, es fuvart ker a Liszt Ferenc Repuloternel, akkor a normalisnal, miert is tobb a dij? Persze, kell hozza kiterot tenni a vezetonek, de en ugy gondolom, hogy a 6 - 8 ezer kicsit tul sok, Persze elfogadom, hogy ez igy mukodik, de kivancsi vagyok ennek a megmagyarazasaban. Udv, Gergo.

Pl a reptéren horror a parkolási díj, a gépek is szoktak késni, az utasoknak várni kell a csomagra, stb. A parkoládi díj mrg ketyeg... Vecsésig meg nem rgyszerű kigyalogolni, pláne cihákkal.... Szerintem, de én is csak utas vagyok, de szerencsére nem légiutas...
(Válasz)