Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Wernike Rendben van (4.5)
27128. 
(Válasz) 2021. szept. 18. 09:48

Wernike felhasználó
Kedves Autósok! Árulja már el nekem valaki, hogy egy 14 órás útból miért kell 23,5 órás utat csinálni és bejárni a fél világot??? Sokan csodálkoznak, hogy elégedetlenek az utasok és nem utaznak vele többet (vajon miért)!??? Könyörgöm szervezzétek màr úgy az útjaitokat át, hogy elégedett utasaitok legyenek! Ti váltatok magyarban, de szerencsétlen utas már szét űli a gerincét!! Gondolkodjunk emberek!!! Hamarosan így nem lesz munkátok!!!
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
27127. 
(Válasz) 2021. szept. 16. 11:48

oszkar felhasználó
Pamacs55 felhasználó Pamacs55OszkárMester üzenete:2021. szeptember 16. 11:31
Szia!
Pénteken volt egy olyan utasom aki 3 helyet foglalt előre fizetve és indulás előtt mondta le félórával,mégse kaptam meg a részarányos díjat,miért?
az utas_Gerd K

Kedves József!

Az említett felhasználó készpénzes helyfoglalással foglalta le a 3 szabad helyet a rendszerben rögzített adatok alapján.

Esetleg ha neked erről más infód van akkor küld át részünkre e-mailben (info@oszkar.com)!

(Válasz)
Pamacs55 Szuper (5)
27126. 
(Válasz) 2021. szept. 16. 11:31

Pamacs55 felhasználó
Szia!
Pénteken volt egy olyan utasom aki 3 helyet foglalt előre fizetve és indulás előtt mondta le félórával,mégse kaptam meg a részarányos díjat,miért?
az utas_Gerd K
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
27125. 
(Válasz) 2021. szept. 15. 15:22

oszkar felhasználó
AcsA felhasználó AcsA üzenete:2021. szeptember 15. 13:27
Üdvözlöm!
Beállításaim között szerepel, hogy elektronikus fizetést is elfogadok. Legutóbb a három közül egy utas jelezte, hogy elektronikusan fizetett (és Ő nem is jelent meg a tartozásaim között 100 forinttal, míg a másik kettő igen). Viszont nem látom, hogy hol jelenik meg az általa fizetett pénz. A számlámra nem folyt be, és az Oszkárral szemben fennálló tartozásom sem csökkent le.
Hol tudom megnézni, mi történt?
Köszönettel: Attila

Kedves Attila!

Az alábbi pontok közül legalább egynek teljesülnie kell, hogy megkapd az online fizetett útdíjat:

- az utasod értékelte az utat megvalósultként VAGY
- Te értékelted az utat megvalósultként (amennyiben vasárnap estig akkor csütörtökön megkapod az összeget) VAGY
- az utasod átadta a beszállókártyán lévő kódot ( emailban kapja meg) és érvényesíted az értékelések lap alján

Az elszámolás minden héten csütörtök hajnalban történik a rendszerben, amiről akkor emailben értesítést is küldünk. Majd ezt követően az esedékes összeg legkésőbb péntek délutánig kerül kifizetésre a Simple (OTP csoport) pénzügyi szolgáltató által.

Amennyiben van készpénzes foglalási díj kintlévőséged, az természetesen levonásra kerül majd utalás előtt.

A fentiek és a rendszerben rögzített adatok alapján holnap kerül elszámolásra és péntekig kifizetésre a neked járó összeg.

További infót itt találsz az online fizetésről:
https://blog.oszkar.com/online-fizetes-autoskent/

További kellemes Oszkáros utakat kívánok!




(Válasz)
AcsA Szuper (5)
27124. 
(Válasz) 2021. szept. 15. 13:27

AcsA felhasználó
Üdvözlöm!
Beállításaim között szerepel, hogy elektronikus fizetést is elfogadok. Legutóbb a három közül egy utas jelezte, hogy elektronikusan fizetett (és Ő nem is jelent meg a tartozásaim között 100 forinttal, míg a másik kettő igen). Viszont nem látom, hogy hol jelenik meg az általa fizetett pénz. A számlámra nem folyt be, és az Oszkárral szemben fennálló tartozásom sem csökkent le.
Hol tudom megnézni, mi történt?
Köszönettel: Attila
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
27123. 
(Válasz) 2021. szept. 13. 19:32

oszkar felhasználó
gaborplusz felhasználó gaborplusz üzenete:2021. szeptember 13. 17:33
két utasom nem torolte magát...és el sem jött NEM IS JELZETT igy kérlek NE VONJATOK LE TOLEM: 1. petivok 2.forgo..csaba

Kedves Gábor!

Oszkáros belső üzenetben felvettük veled a kapcsolatot.
(Válasz)
marcsi7011 Szuper (4.8)
27122. 
(Válasz) 2021. szept. 13. 19:09

marcsi7011 felhasználó
Nagyon bosszantó hogy van olyan buszos járat aki heti szinten törli a másnap hajnali indulasait mert kevés az utas..miközben az oldalan az van kint...minden esetben elindul.....az ilyeneket nem lehet törölni a rendszerböl? Egy miskolci járat a napnaptrans...napokkal elöbb foglalok hajnali indulasra és este mar mind betelik addigra...minek oszkarozik az ilyen?
(Válasz)
27121. 
(Válasz) 2021. szept. 13. 17:33

gaborplusz felhasználó
két utasom nem torolte magát...és el sem jött NEM IS JELZETT igy kérlek NE VONJATOK LE TOLEM: 1. petivok 2.forgo..csaba
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
27120. 
(Válasz) 2021. szept. 13. 15:04

oszkar felhasználó
pfeifferjel felhasználó pfeifferjel üzenete:2021. szeptember 10. 22:27
Szeretném üzeni utitarsaimnak.
Indulás időpontja 14.30. hirdetésben volt írva érkezés 10 perce indulás előtt. Üresen érkezett sofőr, CEBASZ néven van hirdetve, se bocs , se hívás nem kaptunk. Az mai napon volt legkesebik gond. Úton lettem figyelmes hogy folyton sípoló hangra, észre vettem kocsi átmegy savokon hol jobbra hol balra. Nézem sofőrnek esik le feje, de sipolasra pillanatra felriad. Igazán ideges lettem. Szóltam sofőrnek hogy ne tessék aludni, inkább álljunk meg ha fáradt.Elve szeretnék haza érni. Közel benzinkúton megálltunk. Utána gondolva épségemre megkértem hogy uljek mellette szoba tartom . Elég gáz ember . Szekszárdon nem kanyarodott autópályáról , csak déli kijáratnál. Úgy 10 km többet utaztunk. Utazás 4 óra tartót. Beszélgetés során kiderült hogy az volt napon első útja és hivatásos sofőr. Mindenki elég várta hogy leszaljunk. Soha többet.
Nem ajánlom senkinek,. Ha nappal majd nem alszik, este sötétbe mi lehet. Az híradós sofőr.

Kedves Jelena!

Köszönjük szépen a részletes jelzésedet!

Kivizsgáljuk a bejelentésedet és annak megfelelően szankcionálni fogjuk a hirdetőt.

(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
27119. 
(Válasz) 2021. szept. 13. 15:00

oszkar felhasználó
Drexjeno felhasználó Drexjeno üzenete:2021. szeptember 12. 19:33
Kedves mindenki!
Van egy utas, akire vigyázzatok! Andrej777
2021.09.12-én vittem Pécsről Budapestre. Sajnos nem néztem meg az értékeléseit, így én vagyok a második, akit nem fizetett ki, ráadásul a negatív értékelésre adott válaszában hazudozik! Dióhéjban a történet.

"35 perccel később értem az indulási helyre, felhívtam, hogy 15 percet kések. A Mecsek rally miatt kerülnöm kellett. Sajnos több lett 20 perccel. Felhívott, arrogáns, kötekedő volt a stílusa.
Felvettem, persze tovább folytatta a kötekedést, egész úton beszólogatott, hátul motyogott a "bajusza alatt".
Végül, hogy jó fej legyek, elvittem a kelenföldi vasútállomásra, ahol 17:35-kor szállt ki az autóból. Vagyis 5 perccel később, mint ahogy a Népliget végállomás érkezési ideje lett volna. Ahogy kiszállt, elviharzott, az utazási költséget nem fizette ki! Utánaszóltam, de valamit visszaszólt, aztán eltűnt. Egy arrogáns, kötekedő, beszari kis pöcs, óvakodjon tőle mindenki, vagy ha mégis elviszitek, előre kérjétek el tőle az utiköltséget! Tiltó listára is tettem. Csak azt érte el a bunkó viselkedésével, hogy ezentúl előre el fogom kérni az út díját mindenkitől!"
A történetet a másik utasom tudja igazolni, meg is jegyezte,hogy ő beszállni se engedte volna autóba, az induláskori megnyilvánulásai miatt!
Andrej777! Senki ne vigye el!

Kedves Jenő!

Köszönjük szépen a jelzésedet és a valóságnak megfelelően leadott értékelésedet.

Továbbá azért nagyon fontos, hogy az ilyen felhasználókat értékeld, mert a rendszerben van egy szűrő, ami a megbízhatatlan utasokat automatikusan kizárja, és az esetleges újraregisztrálást is akadályozza. Ha valakinek az adatlapján található pontszám 3,1 alá esik, és kapott már legalább 2 negatív értékelést, akkor lép életbe ez a szankció.

Illetve mindenképp ajánlom felvenni a tiltólistádra is az utast, hogy a későbbiekben ne okozzon további csalódást Neked:
https://www.oszkar.com/user/user_denied.php

Az alábbi blogbejegyzésünkben pedig arról olvashatsz, hogy milyen eszközökkel tudod a megbízhatatlannak tűnő utasokat szűrni:
https://blog.oszkar.com/mikor-kell-online-elore-fizetnie-az-utasnak/

(Válasz)