Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
22471. 
(Válasz) 2018. okt. 21. 11:21

buhumester felhasználó
Válasz Oszkár 22470. számú üzenet

Nem engedi a rendszer a törlést,és indulnom kell.
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
22470. 
(Válasz) 2018. okt. 21. 11:12

oszkar felhasználó
buhumester felhasználó buhumester üzenete:2018. október 21. 11:04
Sziasztok,tegnap este volt egy foglalásom Chemnitzből-Bécsbe,de a "kedves Úr" nem válaszol sem az üzeneteimre,sem az SMS.-re,és a telefont sem veszi fel.Ezért mivel a beszállás helyét nem egyeztette,és van temérdek út lemondása,semmisnek veszem a foglalását,és ezért kérném hogy ne engem büntessenek a foglalási díjjal.
Köszönettel,Laci

Kedves László!

A Személyes menü - Autós menü - Utasaim oldalon törölheted az utas foglalását:
https://www.oszkar.com/driver/actualpassengers.php

Hasonló problémákat legközelebb az info@oszkar.com e-mail címen jelezheted.
(Válasz)
22469. 
(Válasz) 2018. okt. 21. 11:04

buhumester felhasználó
Sziasztok,tegnap este volt egy foglalásom Chemnitzből-Bécsbe,de a "kedves Úr" nem válaszol sem az üzeneteimre,sem az SMS.-re,és a telefont sem veszi fel.Ezért mivel a beszállás helyét nem egyeztette,és van temérdek út lemondása,semmisnek veszem a foglalását,és ezért kérném hogy ne engem büntessenek a foglalási díjjal.
Köszönettel,Laci
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
22468. 
(Válasz) 2018. okt. 21. 09:41

oszkar felhasználó
CziLa felhasználó CziLaHitelesített Oszkár felhasználó üzenete:2018. október 20. 20:35
Sziasztok!
Kérdésem,hogy miután értékelem az utasaimat nem minden esetben jelenik meg az adatlapján,miért van ez???,
Köszönöm a választ!
Üdv CziLa

Kedves Mihály!

Év elején változott az értékelési rendszer, erről itt olvashatsz részletesen:
https://blog.oszkar.com/ertekeles-ujratoltve-nincs-tobb-bosszu/
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
22467. 
(Válasz) 2018. okt. 21. 09:39

oszkar felhasználó
kosal felhasználó kosal üzenete:2018. október 20. 14:36
Sziasztok !
A kérdésem az lenne hogy hogyan lehetne azt megoldani hogy valaki ne az indulás utolsó percében foglaljon utat ? Gondolom nem akkor jutott eszébe hogy utazni akar. Mellesleg a regisztrál telefonszámon nincs is előfizető.Ugyanakkor bosszantó az is hogy valaki vagy valakik 1-2 napig foglalják a helyet és az utazás előtt 1 órával törlik a foglalást úgy hogy az autós csak a rendszer által küldött sms-ből értesül róla mert e kedves utas jelölt ezt már nem tudja jelezni. Ezek kiszűrésére valami megoldás kellene. Gondolom nem egyedi a probléma.

Kedves László!

A második felvetésre (az utas későn törli a foglalását) több megoldás is van:
Tiltólista beállítása: Többet nem fog hozzád foglalni, valamint az autósok meg tudják osztani egymás tiltólistáját. Érdemes azon a viszonylaton, amelyen sokat autózol felvenned pár autóssal belső üzenetben a kapcsolatot, hogy tiltólistát cseréljetek.
https://blog.oszkar.com/tiltolista-feltubozva/

Online előre fizetés beállítása: Természetesen a hirdetésed feladásánál ki tudod választani, hogy miként fizessen az utas. Röviden: minél később mondja le az utat, annál kevesebb pénz jár neki vissza, és neked pedig több kártérítés. A helyfoglalás korlátozása csak ezzel a funkcióval együtt működik.
https://blog.oszkar.com/online-utazas-fizetesi-lehetoseg-az-oszkaron/

Helyfoglalás korlátozása: Aki a beállított szűrő szerint nem éri el a szintet, az csak online előre fizetve tud nálad helyet foglalni.
https://blog.oszkar.com/az-utas-akirol-elore-sejted-hogy-nem-fog-eljonni/

Valamint ezen felül is érdemes még a mindig megnézni a leendő utasod adatlapját, értékeléseit, és még időben dönteni, ha nem szeretnél vele együtt utazni.

Az utolsó percben való foglalásnál nem írtad le, hogy pontosan mi a probléma. Erre az opcióra pl. azért van szükség, hogy ha valakinek az utolsó pillanatban derül ki, hogy a másik autóssal, akinél időben lefoglalta az utat, nem tud együtt utazni, akkor legyen lehetősége másik autósnál helyet foglalni.

Ha nem szeretnéd, hogy nálad az utolsó pillanatban foglaljanak, akkor az indulás előtt valamennyi idővel nullázd le a szabad helyek számát a hirdetéseden.

További jó Oszkározást kívánok!
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
22466. 
(Válasz) 2018. okt. 21. 09:34

oszkar felhasználó
peter.fazekas felhasználó peter.fazekas üzenete:2018. október 20. 14:08
Sziasztok!
Feladtam egy autós - nem üzleti - hirdetést Pécs - BP.Liszt Ferenc Airport2 útra 4.650 Ft-ért 3 utas részére, de csak 1 utas jelentkezett, vagyis az autómban maradt még 2 hely. Szeretném ezt a megmaradt 2 helyet meghirdetni Pécs - Budapest között 2.950 Ft-ért, de ilyenkor az Oszkár csökkenti a Pécs - BP.Liszt Ferenc Airport2 4.650-Ft-t is, vagy pedig azt írja ki, hogy üzleti csomagot kell vásárolnom ( a Budepest - BP.Liszt Ferenc Airport2 1.700 Ft.os maradék összeg miatt). Lehet hogy valamit rosszul csinálok? Mit kell tennem, ha azt szeretném, hogy Pécstől - Budapestig 2 utas részére 2.950 Ft-ért szeretnék hirdetni, ha már van egy harmadik utasom, aki lefoglalta a helyét Pécs - BP.Airport2 útra 4.650 Ft-ért? Nem szeretnék üzleti csomagot vásárolni, mert csak alkalmanként megyek...
Előre is köszönöm megtisztelő válaszotokat!

Kedves Péter!

Az előre kalkulált díjakat tudod módosítani az Összes díj szerkesztése ikonra kattintva a hirdetés módosítása oldalon. Minden bizonnyal a Budapest - Budapest Liszt Ferenc Airport2 díjjal van a probléma, ahogyan írtad is. Ha ezt módosítod, akkor fel tudod adni a hirdetést üzleti csomag használata nélkül is.
A másik lehetőség, hogy a budapesti (nem repülőtér) állomást csak kiszállási pontként adod meg, így a Budapest - Bp. Liszt Ferenc Airport2 között nem lehet foglalni és így díjat sem kell megadni erre a szakaszra.

Ha továbbra sem sikerül beállítani, akkor keress minket az info@oszkar.com e-mail címen és segítünk.
(Válasz)
CziLa Szuper (4.7)
22465. 
(Válasz) 2018. okt. 20. 20:35

CziLa felhasználó
Sziasztok!
Kérdésem,hogy miután értékelem az utasaimat nem minden esetben jelenik meg az adatlapján,miért van ez???,
Köszönöm a választ!
Üdv CziLa
(Válasz)
kosal Szuper (4.8)
22464. 
(Válasz) 2018. okt. 20. 14:36

kosal felhasználó
Sziasztok !
A kérdésem az lenne hogy hogyan lehetne azt megoldani hogy valaki ne az indulás utolsó percében foglaljon utat ? Gondolom nem akkor jutott eszébe hogy utazni akar. Mellesleg a regisztrál telefonszámon nincs is előfizető.Ugyanakkor bosszantó az is hogy valaki vagy valakik 1-2 napig foglalják a helyet és az utazás előtt 1 órával törlik a foglalást úgy hogy az autós csak a rendszer által küldött sms-ből értesül róla mert e kedves utas jelölt ezt már nem tudja jelezni. Ezek kiszűrésére valami megoldás kellene. Gondolom nem egyedi a probléma.
(Válasz)
22462. 
(Válasz) 2018. okt. 20. 14:08

peter.fazekas felhasználó
Sziasztok!
Feladtam egy autós - nem üzleti - hirdetést Pécs - BP.Liszt Ferenc Airport2 útra 4.650 Ft-ért 3 utas részére, de csak 1 utas jelentkezett, vagyis az autómban maradt még 2 hely. Szeretném ezt a megmaradt 2 helyet meghirdetni Pécs - Budapest között 2.950 Ft-ért, de ilyenkor az Oszkár csökkenti a Pécs - BP.Liszt Ferenc Airport2 4.650-Ft-t is, vagy pedig azt írja ki, hogy üzleti csomagot kell vásárolnom ( a Budepest - BP.Liszt Ferenc Airport2 1.700 Ft.os maradék összeg miatt). Lehet hogy valamit rosszul csinálok? Mit kell tennem, ha azt szeretném, hogy Pécstől - Budapestig 2 utas részére 2.950 Ft-ért szeretnék hirdetni, ha már van egy harmadik utasom, aki lefoglalta a helyét Pécs - BP.Airport2 útra 4.650 Ft-ért? Nem szeretnék üzleti csomagot vásárolni, mert csak alkalmanként megyek...
Előre is köszönöm megtisztelő válaszotokat!
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
22461. 
(Válasz) 2018. okt. 20. 09:48

oszkar felhasználó
ficsorj felhasználó ficsorj üzenete:2018. október 19. 20:17
Sziasztok! Erdélybe megyünk kirándulni és felveszünk utasokat az úton Mi a teendő. ha egy külföldi is bejelentkezik, éppen Debrecen - Várad közötti útra? Kérhetem, hogy küldjön nekem útlevél másolatot e-mailben?

Kedves László!

Érdemes telefonon egyeztetni a részleteket az utasokkal és feltenni a kérdéseket ezzel kapcsolatban.

Pontos tájékoztatást kollégáim tudnak adni a következő munkanapon.

Üdvözlettel:
Ákos
Oszkár ügyfélszolgálat
(Válasz)