Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Janko0512 Közepes (3.4)
23671. 
(Válasz) 2019. márc. 26. 06:09

Janko0512 felhasználó
Sajnos nagyot csalodtam az oszkárban. Minden téren
(Válasz)
Janko0512 Közepes (3.4)
23670. 
(Válasz) 2019. márc. 26. 06:08

Janko0512 felhasználó
Sajnos nagyot csalodtam az Oszkár telekocsiban , minden téren
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
23669. 
(Válasz) 2019. márc. 25. 22:33

oszkar felhasználó
nem_dohanyzo felhasználó nem_dohanyzo üzenete:2019. március 25. 19:30
Menyit fizet az utas? 1500 Ft-ot irok ki. O 1600 Ft-ot lat.

Szia!

Az utas már a foglalási díj összegével kiegészített árat látja. Hogy mi is az a foglalási díj, és mit érdemes tudni róla, itt olvashatod el:

https://blog.oszkar.com/fenntarthato-fejlodes-oszkar-modra-fontos-informaciok-az...

Kellemes utakat!
(Válasz)
23668. 
(Válasz) 2019. márc. 25. 19:30

nem_dohanyzo felhasználó
Menyit fizet az utas? 1500 Ft-ot irok ki. O 1600 Ft-ot lat.
(Válasz)
DPali Szuper (5)
23667. 
(Válasz) 2019. márc. 25. 17:38

DPali felhasználó
DPali felhasználó DPali üzenete:2019. március 25. 12:01
Kedves Oszkar, kedves Oszkart hasznalok!

Egy sajnalatos tapasztalatomat olvashatjatok az alabbiakban.
A felshasznalot nem akarnam itt nevesiteni, akit erdekel, megnezi az ertekeleseim között. Salzburgbol utaztam volna soförkent Budapestre, felhivott hogy bejön Salzburgba s utazik velem. Majd ismet felhivott nem tud bejönn Salzburgba, nagyon nagyon keri menjek el erte Flachauba ( Salzburg Flachau oda vissza kb 160 km 2 ora. Elmentem, nem volt ott, mindenfele nem helyt allo, elözöleg sajat allitasai altal megdöntött indoklassal jött. (lasd leadott ertekelesem)

Sajnos egyre nagyobb mertekben fordul elö a következö, melyet mas olyan Oszkart hasznalo autot vezetö ismeröseimtöl, hallok, ami egyre jobban elszomorit. Korabban az oszkar a car sharing-röl szolt, s nem a megelhetesi fuvarozasrol. Nem arrol hogy egyes emberek, cegek mikrobuszokkal hordjak az embereket profitra ehezve mint a hienak, kihasznalva a kint dolgozo embereket, akik komoly arat fizetve ( a szeretteiket nelkülözve ) külföldön dolgoznak, hogy valahogy ki tudjak fizetni a felvett hitelüket, es hetvegente a munka vegeztevel szeretnenek hazautazni Magyarorszagra.
Azzal alapjaban veve nincs problema hogy megjelentek ezen megelhetesi fuvarozok (akik hozzateszem nem kis felelössegel autokaznak, mert esetenkent 7-9 ember elete van a kezükben.

En a kint dolgozok taboraba tartozom, aki nagyon jo kezdemenyezesnek tartom a car sharing -et. Az Oszkart, s mas hasonlo rendszereket.
Szamomra ez ad lehetöseget, hogy költsegeimet megosztva, többször hazalatogahassak. Egyebkent nem lenne erre keretem.
Utjaimat normalis aron hirdetem, nem a profitszerzes a celom, hanem hogy megosszam utam költseget, s ily modon en is,
masok is kedvezöbb költsegen utazhassunk. A környezetet kimelve, kellemes tarsasagban.

Mi az ami szomoru?

A Megelhetesi fufarozok közül azok, akik rendszeridegen, sokszor eleteket veszelyeztetö magatartast mutatnak.
Azt gondolom, az Oszkar celja, az Oszkar maga. Nem ez! Nagyon nem.

1.: Ket utazasom soran is mondtak velem utazo kedves emberek, hogy szolni kellett a kisbusz soförjenek, hogy alljanak le. Elve szeretnenek haza jutni.
Egyik utasom azt mondta, soha többet kisbusszal. Ö kapta el a kormanyt,, mikor latta hogy erösen huznak balra, mert elaludt a soför.
Kerdeztek mikor aludt utoljara, erre ö kiment Budapesröl Parizsba, majd onnan 5 ora utan vissza. Elaludt a volan mögött 7-9 ember eletet veszelyeztetve.
Miert? Hogy profitot csinaljon.

2.: Ezen a kisbuszos fuvarozok egy resze, (s itt szeretnem kiemelni, hogy tisztelet a kivetelnek, aki korrekt költsegen biztonsagos hazajutasi alternativat nyujt
a kint dolgozoknak/utazoknak) kepes a következöre:

2/A : egy hamis logint letrehoz a következö erdekeben:
Meghirdeti az utjat a "rendes loginjaval", s ha latja hogy mas joval alacsonyabb aron ugyanazon az utvonalon hirdetett meg utat,
lefoglal nala annyi helyet a kamu loginjaval/felhasznalojaval, hogy tele legyen a kocsija.
Ezzel a jövöbeli utazni akaro utasok mar csak nala tudnak foglalni az Oszkarban. Azt akinel ö a kamu profiljaval befoglalt, az utolso pillanatban lemondja.
Ezzel a következöt eri el: marha magas aron viszi az utasokat
Elveszi annak a lehetöseget, hogy a nem megelhetesi fuvarozok valoman oszkarbarat, car sharing magatartast mutatva csökkenthessek hazautazasuk költsegeit,
s hogy mindezzel egy baratsagos aron törtenö hazajutasi alternativat nyujthassanak az utazni vagyoknak.

2/B :
Több kisbusszal (mar-mar nagyüzemileg) vegzik a szemelyszallitast, ugyanazon szakaszokon.
Pl.: Salzburg Budapest szakaszon

Ha "A" busz nem telt meg teljesen, de hamarabb elindult 1-2 oraval, de a kesöbb inditott "B" busz sincs tele,
akkor "A" buszt a benne ülö utasokkal kepes varatni, parkoltatni Linzben, hogy bevarja "B" buszt, ahonnan atszallitja az utasokat "A" -buszba.
"B" busz megy vissza Salzburgba s indul egy kesöbbi idöpontban, ezzel biztositva hogy "A" busz telve menjen tovabb, s vadasszon tovabbi utasokra.

Ezt a peldat egy külföldi utasomtol hallottam, aki maga is szokott mint soför neha hazautazni a szemelykocsijaval, s egy alkalommal epp Linzböl
jelentkezett hozza egy utas egy masik altala is ismert telekocsi rendszeren keresztül. Az utas, joggal türelmetlen volt, mikor megtudta hogy a
kisbuszban kb. 2 orat kell varakoznia Linzben, Igy Linzböl foglalt helyet külföldi baratom szemelykocsijaban, s külföldi baratom meg volt lepve,
mert mikor talalkozott a leendö utasaval, hirtelen ott termett meg 5 utazni kivano utas. (10eur -ert vitte az utasokat Linzböl Becsig). 4 utast
el tudott vinni, 2-en ott kellett maradjanak. S mikozben szalltak be az autojaba, ott termett felböszülten a kisbusz soförje hogy mit kepzel, stb. stb.
Ö a munkabol tartott haza, örült hogy beszallnak a benzinbe. A kisbuszos meg tiszta ideg volt mert hogy lesz igy tele a kisbusza, mert "B" busz ha megjön,
igy akkor nem lesz tele.

Szomoru, nagyon szomoru hogy ez megy.
Az Oszkar korabban nagyon nagyon jo volt, de mostanra sajnos atalakult a megelhetesi fuvarozok platformjava.
En azt gondolom, hogy az Oszkar nem ilyen. Kernem is az Oszkar csapatat, hogy amennyiben lehetseges, tegyenek ez ellen.
Persze, nyilvan van sok kisbuszos "megelhetesi fuvarozo" akik a "masikak" miatt negativan meg lesznek belyegezve.
Öket sajnalom, mert valamit jol szeretnenek csinalni, s egyesek ezt nagyon tönkre teszik.

En egy egyszerü dolgozo ember vagyok, aki igy is ugy is haza, s visszautazik. Csak az autom üleseit szeretnem megosztani, mely reven a hazautazasom
költsege csökken.

Bizom az Oszkar csapataban, s abban hogy felismerik mindezt. Magyarorszagon belül, talan nem elezödöt mindez ennyire ki, de egesz europai viszonylatban,
az Oszkar kezd atalakulni az ipari maganfuvarozok platformjava. Ami velemenyem szerint egyaltalan nem a car sharingröl szol.

Balaesetmentes közlekedest, s kellemes utat kivanok mindenkinek.


(Hianyzo ekezetekert elnezeseteket kerem.)
wellthomgreat felhasználó wellthomgreat válasza DPali üzenetére 2019. március 25. 12:21: Összes előzmény megjelenítése
Rendszerfejlesztési (építő jellegű) javaslatokat szerintem szívesen fogadnak .
1-re nincs 5letem, elvileg a "biztonság" is szerepel az értékelési csillagok közt.
2A: tiltólista: https://www.oszkar.com/user/user_denied.php
helyfoglalás korlátozás: https://www.oszkar.com/user/user_restricted.php
2B: Üzletinél a visszamondott utak után is ki kellene fizettetni a céggel jutalék/foglalási díj egy részét. (20-50% között lenne érdembeli változást előidéző)
üdv: WTG
DPali felhasználó DPali válasza wellthomgreat üzenetére 2019. március 25. 13:00: Összes előzmény megjelenítése
2A-hoz:
A tiltolistahoz mindenkepp el kell fogadni az online fizetest, ugyanakkor itt egy logikai hibat veltem felfedezni. Online fizetes beallitasor:

" Online fizetési rendszer elfogadása
Lehetőséged van arra, hogy az Oszkáros utasaid a felületen előre fizessenek bankkártyával. Amennyiben engedélyezed a funkciót, az utolsó órákban lemondott hirdetések díjának nagy részét megkapod."

Mi van ha nem szeretne az ember online fizetest ?
Esetemben pl. le se mondta az utat...

2B.: ertem amit irsz. En alapbol nem engednek üzletszerü fuvarozokat. Az megoldana minden problemat, s akkor tenyleg car sharingröl szolna az egesz, s nem profithajhaszasrol...
wellthomgreat felhasználó wellthomgreat válasza DPali üzenetére 2019. március 25. 15:24: Összes előzmény megjelenítése
Ebben az esetben számodra a BlaBlaCar hirdetési felület lenne optimális. Igaz kisebb a forgalmuk, viszont egy darab üzleti sincs, és az a tapasztalatom, h utasok is megbízhatóbbak.

Ismerem a az altalad emlitett masik rendszert, s ezt nem allitanam hogy az kisebb lenne, söt, szerintem inkabb forditva van. Az Oszkar nüansznyi a masikhoz kepest. Az Oszkart többnyire magyarok hasznaljak, mig a masik az egesz vilagon elterjedt.
Csak gondoltam az Oszkar sem akar hosszu tavon eltünni a süllyesztöbe. Ez is egy rendszer, a kerdes, hogy az Oszkar maga milyen elveket vall. Profithajhaszas tamogatasa, annak minden eszközevel. Ergo egy digitalis platform biztositasa a megelhetesi fuvarozoknak. Mert ez esetben nem nagyon kellene a Carsharing kifejezest hasznalni.
Vagy valoban az a carsharing es költsegmegosztas a cel.

Ha nem az utobbi az Oszkar celja, akkor sajnos az Oszkar "vizet predikal es bort iszik". Azt gondolom, az idö, s az Oszkar elkövetkezö lepesei mindezt meg fogjak valaszolni. En bizom benne hogy marad a carsharing, s eltünik a profithajhaszo hienakat tamogato resze.
(Válasz)
23666. 
(Válasz) 2019. márc. 25. 15:24

wellthomgreat felhasználó
DPali felhasználó DPali üzenete:2019. március 25. 12:01
Kedves Oszkar, kedves Oszkart hasznalok!

Egy sajnalatos tapasztalatomat olvashatjatok az alabbiakban.
A felshasznalot nem akarnam itt nevesiteni, akit erdekel, megnezi az ertekeleseim között. Salzburgbol utaztam volna soförkent Budapestre, felhivott hogy bejön Salzburgba s utazik velem. Majd ismet felhivott nem tud bejönn Salzburgba, nagyon nagyon keri menjek el erte Flachauba ( Salzburg Flachau oda vissza kb 160 km 2 ora. Elmentem, nem volt ott, mindenfele nem helyt allo, elözöleg sajat allitasai altal megdöntött indoklassal jött. (lasd leadott ertekelesem)

Sajnos egyre nagyobb mertekben fordul elö a következö, melyet mas olyan Oszkart hasznalo autot vezetö ismeröseimtöl, hallok, ami egyre jobban elszomorit. Korabban az oszkar a car sharing-röl szolt, s nem a megelhetesi fuvarozasrol. Nem arrol hogy egyes emberek, cegek mikrobuszokkal hordjak az embereket profitra ehezve mint a hienak, kihasznalva a kint dolgozo embereket, akik komoly arat fizetve ( a szeretteiket nelkülözve ) külföldön dolgoznak, hogy valahogy ki tudjak fizetni a felvett hitelüket, es hetvegente a munka vegeztevel szeretnenek hazautazni Magyarorszagra.
Azzal alapjaban veve nincs problema hogy megjelentek ezen megelhetesi fuvarozok (akik hozzateszem nem kis felelössegel autokaznak, mert esetenkent 7-9 ember elete van a kezükben.

En a kint dolgozok taboraba tartozom, aki nagyon jo kezdemenyezesnek tartom a car sharing -et. Az Oszkart, s mas hasonlo rendszereket.
Szamomra ez ad lehetöseget, hogy költsegeimet megosztva, többször hazalatogahassak. Egyebkent nem lenne erre keretem.
Utjaimat normalis aron hirdetem, nem a profitszerzes a celom, hanem hogy megosszam utam költseget, s ily modon en is,
masok is kedvezöbb költsegen utazhassunk. A környezetet kimelve, kellemes tarsasagban.

Mi az ami szomoru?

A Megelhetesi fufarozok közül azok, akik rendszeridegen, sokszor eleteket veszelyeztetö magatartast mutatnak.
Azt gondolom, az Oszkar celja, az Oszkar maga. Nem ez! Nagyon nem.

1.: Ket utazasom soran is mondtak velem utazo kedves emberek, hogy szolni kellett a kisbusz soförjenek, hogy alljanak le. Elve szeretnenek haza jutni.
Egyik utasom azt mondta, soha többet kisbusszal. Ö kapta el a kormanyt,, mikor latta hogy erösen huznak balra, mert elaludt a soför.
Kerdeztek mikor aludt utoljara, erre ö kiment Budapesröl Parizsba, majd onnan 5 ora utan vissza. Elaludt a volan mögött 7-9 ember eletet veszelyeztetve.
Miert? Hogy profitot csinaljon.

2.: Ezen a kisbuszos fuvarozok egy resze, (s itt szeretnem kiemelni, hogy tisztelet a kivetelnek, aki korrekt költsegen biztonsagos hazajutasi alternativat nyujt
a kint dolgozoknak/utazoknak) kepes a következöre:

2/A : egy hamis logint letrehoz a következö erdekeben:
Meghirdeti az utjat a "rendes loginjaval", s ha latja hogy mas joval alacsonyabb aron ugyanazon az utvonalon hirdetett meg utat,
lefoglal nala annyi helyet a kamu loginjaval/felhasznalojaval, hogy tele legyen a kocsija.
Ezzel a jövöbeli utazni akaro utasok mar csak nala tudnak foglalni az Oszkarban. Azt akinel ö a kamu profiljaval befoglalt, az utolso pillanatban lemondja.
Ezzel a következöt eri el: marha magas aron viszi az utasokat
Elveszi annak a lehetöseget, hogy a nem megelhetesi fuvarozok valoman oszkarbarat, car sharing magatartast mutatva csökkenthessek hazautazasuk költsegeit,
s hogy mindezzel egy baratsagos aron törtenö hazajutasi alternativat nyujthassanak az utazni vagyoknak.

2/B :
Több kisbusszal (mar-mar nagyüzemileg) vegzik a szemelyszallitast, ugyanazon szakaszokon.
Pl.: Salzburg Budapest szakaszon

Ha "A" busz nem telt meg teljesen, de hamarabb elindult 1-2 oraval, de a kesöbb inditott "B" busz sincs tele,
akkor "A" buszt a benne ülö utasokkal kepes varatni, parkoltatni Linzben, hogy bevarja "B" buszt, ahonnan atszallitja az utasokat "A" -buszba.
"B" busz megy vissza Salzburgba s indul egy kesöbbi idöpontban, ezzel biztositva hogy "A" busz telve menjen tovabb, s vadasszon tovabbi utasokra.

Ezt a peldat egy külföldi utasomtol hallottam, aki maga is szokott mint soför neha hazautazni a szemelykocsijaval, s egy alkalommal epp Linzböl
jelentkezett hozza egy utas egy masik altala is ismert telekocsi rendszeren keresztül. Az utas, joggal türelmetlen volt, mikor megtudta hogy a
kisbuszban kb. 2 orat kell varakoznia Linzben, Igy Linzböl foglalt helyet külföldi baratom szemelykocsijaban, s külföldi baratom meg volt lepve,
mert mikor talalkozott a leendö utasaval, hirtelen ott termett meg 5 utazni kivano utas. (10eur -ert vitte az utasokat Linzböl Becsig). 4 utast
el tudott vinni, 2-en ott kellett maradjanak. S mikozben szalltak be az autojaba, ott termett felböszülten a kisbusz soförje hogy mit kepzel, stb. stb.
Ö a munkabol tartott haza, örült hogy beszallnak a benzinbe. A kisbuszos meg tiszta ideg volt mert hogy lesz igy tele a kisbusza, mert "B" busz ha megjön,
igy akkor nem lesz tele.

Szomoru, nagyon szomoru hogy ez megy.
Az Oszkar korabban nagyon nagyon jo volt, de mostanra sajnos atalakult a megelhetesi fuvarozok platformjava.
En azt gondolom, hogy az Oszkar nem ilyen. Kernem is az Oszkar csapatat, hogy amennyiben lehetseges, tegyenek ez ellen.
Persze, nyilvan van sok kisbuszos "megelhetesi fuvarozo" akik a "masikak" miatt negativan meg lesznek belyegezve.
Öket sajnalom, mert valamit jol szeretnenek csinalni, s egyesek ezt nagyon tönkre teszik.

En egy egyszerü dolgozo ember vagyok, aki igy is ugy is haza, s visszautazik. Csak az autom üleseit szeretnem megosztani, mely reven a hazautazasom
költsege csökken.

Bizom az Oszkar csapataban, s abban hogy felismerik mindezt. Magyarorszagon belül, talan nem elezödöt mindez ennyire ki, de egesz europai viszonylatban,
az Oszkar kezd atalakulni az ipari maganfuvarozok platformjava. Ami velemenyem szerint egyaltalan nem a car sharingröl szol.

Balaesetmentes közlekedest, s kellemes utat kivanok mindenkinek.


(Hianyzo ekezetekert elnezeseteket kerem.)
wellthomgreat felhasználó wellthomgreat válasza DPali üzenetére 2019. március 25. 12:21: Összes előzmény megjelenítése
Rendszerfejlesztési (építő jellegű) javaslatokat szerintem szívesen fogadnak .
1-re nincs 5letem, elvileg a "biztonság" is szerepel az értékelési csillagok közt.
2A: tiltólista: https://www.oszkar.com/user/user_denied.php
helyfoglalás korlátozás: https://www.oszkar.com/user/user_restricted.php
2B: Üzletinél a visszamondott utak után is ki kellene fizettetni a céggel jutalék/foglalási díj egy részét. (20-50% között lenne érdembeli változást előidéző)
üdv: WTG
DPali felhasználó DPali válasza wellthomgreat üzenetére 2019. március 25. 13:00: Összes előzmény megjelenítése
2A-hoz:
A tiltolistahoz mindenkepp el kell fogadni az online fizetest, ugyanakkor itt egy logikai hibat veltem felfedezni. Online fizetes beallitasor:

" Online fizetési rendszer elfogadása
Lehetőséged van arra, hogy az Oszkáros utasaid a felületen előre fizessenek bankkártyával. Amennyiben engedélyezed a funkciót, az utolsó órákban lemondott hirdetések díjának nagy részét megkapod."

Mi van ha nem szeretne az ember online fizetest ?
Esetemben pl. le se mondta az utat...

2B.: ertem amit irsz. En alapbol nem engednek üzletszerü fuvarozokat. Az megoldana minden problemat, s akkor tenyleg car sharingröl szolna az egesz, s nem profithajhaszasrol...

Ebben az esetben számodra a BlaBlaCar hirdetési felület lenne optimális. Igaz kisebb a forgalmuk, viszont egy darab üzleti sincs, és az a tapasztalatom, h utasok is megbízhatóbbak.
(Válasz)
DPali Szuper (5)
23665. 
(Válasz) 2019. márc. 25. 13:00

DPali felhasználó
DPali felhasználó DPali üzenete:2019. március 25. 12:01
Kedves Oszkar, kedves Oszkart hasznalok!

Egy sajnalatos tapasztalatomat olvashatjatok az alabbiakban.
A felshasznalot nem akarnam itt nevesiteni, akit erdekel, megnezi az ertekeleseim között. Salzburgbol utaztam volna soförkent Budapestre, felhivott hogy bejön Salzburgba s utazik velem. Majd ismet felhivott nem tud bejönn Salzburgba, nagyon nagyon keri menjek el erte Flachauba ( Salzburg Flachau oda vissza kb 160 km 2 ora. Elmentem, nem volt ott, mindenfele nem helyt allo, elözöleg sajat allitasai altal megdöntött indoklassal jött. (lasd leadott ertekelesem)

Sajnos egyre nagyobb mertekben fordul elö a következö, melyet mas olyan Oszkart hasznalo autot vezetö ismeröseimtöl, hallok, ami egyre jobban elszomorit. Korabban az oszkar a car sharing-röl szolt, s nem a megelhetesi fuvarozasrol. Nem arrol hogy egyes emberek, cegek mikrobuszokkal hordjak az embereket profitra ehezve mint a hienak, kihasznalva a kint dolgozo embereket, akik komoly arat fizetve ( a szeretteiket nelkülözve ) külföldön dolgoznak, hogy valahogy ki tudjak fizetni a felvett hitelüket, es hetvegente a munka vegeztevel szeretnenek hazautazni Magyarorszagra.
Azzal alapjaban veve nincs problema hogy megjelentek ezen megelhetesi fuvarozok (akik hozzateszem nem kis felelössegel autokaznak, mert esetenkent 7-9 ember elete van a kezükben.

En a kint dolgozok taboraba tartozom, aki nagyon jo kezdemenyezesnek tartom a car sharing -et. Az Oszkart, s mas hasonlo rendszereket.
Szamomra ez ad lehetöseget, hogy költsegeimet megosztva, többször hazalatogahassak. Egyebkent nem lenne erre keretem.
Utjaimat normalis aron hirdetem, nem a profitszerzes a celom, hanem hogy megosszam utam költseget, s ily modon en is,
masok is kedvezöbb költsegen utazhassunk. A környezetet kimelve, kellemes tarsasagban.

Mi az ami szomoru?

A Megelhetesi fufarozok közül azok, akik rendszeridegen, sokszor eleteket veszelyeztetö magatartast mutatnak.
Azt gondolom, az Oszkar celja, az Oszkar maga. Nem ez! Nagyon nem.

1.: Ket utazasom soran is mondtak velem utazo kedves emberek, hogy szolni kellett a kisbusz soförjenek, hogy alljanak le. Elve szeretnenek haza jutni.
Egyik utasom azt mondta, soha többet kisbusszal. Ö kapta el a kormanyt,, mikor latta hogy erösen huznak balra, mert elaludt a soför.
Kerdeztek mikor aludt utoljara, erre ö kiment Budapesröl Parizsba, majd onnan 5 ora utan vissza. Elaludt a volan mögött 7-9 ember eletet veszelyeztetve.
Miert? Hogy profitot csinaljon.

2.: Ezen a kisbuszos fuvarozok egy resze, (s itt szeretnem kiemelni, hogy tisztelet a kivetelnek, aki korrekt költsegen biztonsagos hazajutasi alternativat nyujt
a kint dolgozoknak/utazoknak) kepes a következöre:

2/A : egy hamis logint letrehoz a következö erdekeben:
Meghirdeti az utjat a "rendes loginjaval", s ha latja hogy mas joval alacsonyabb aron ugyanazon az utvonalon hirdetett meg utat,
lefoglal nala annyi helyet a kamu loginjaval/felhasznalojaval, hogy tele legyen a kocsija.
Ezzel a jövöbeli utazni akaro utasok mar csak nala tudnak foglalni az Oszkarban. Azt akinel ö a kamu profiljaval befoglalt, az utolso pillanatban lemondja.
Ezzel a következöt eri el: marha magas aron viszi az utasokat
Elveszi annak a lehetöseget, hogy a nem megelhetesi fuvarozok valoman oszkarbarat, car sharing magatartast mutatva csökkenthessek hazautazasuk költsegeit,
s hogy mindezzel egy baratsagos aron törtenö hazajutasi alternativat nyujthassanak az utazni vagyoknak.

2/B :
Több kisbusszal (mar-mar nagyüzemileg) vegzik a szemelyszallitast, ugyanazon szakaszokon.
Pl.: Salzburg Budapest szakaszon

Ha "A" busz nem telt meg teljesen, de hamarabb elindult 1-2 oraval, de a kesöbb inditott "B" busz sincs tele,
akkor "A" buszt a benne ülö utasokkal kepes varatni, parkoltatni Linzben, hogy bevarja "B" buszt, ahonnan atszallitja az utasokat "A" -buszba.
"B" busz megy vissza Salzburgba s indul egy kesöbbi idöpontban, ezzel biztositva hogy "A" busz telve menjen tovabb, s vadasszon tovabbi utasokra.

Ezt a peldat egy külföldi utasomtol hallottam, aki maga is szokott mint soför neha hazautazni a szemelykocsijaval, s egy alkalommal epp Linzböl
jelentkezett hozza egy utas egy masik altala is ismert telekocsi rendszeren keresztül. Az utas, joggal türelmetlen volt, mikor megtudta hogy a
kisbuszban kb. 2 orat kell varakoznia Linzben, Igy Linzböl foglalt helyet külföldi baratom szemelykocsijaban, s külföldi baratom meg volt lepve,
mert mikor talalkozott a leendö utasaval, hirtelen ott termett meg 5 utazni kivano utas. (10eur -ert vitte az utasokat Linzböl Becsig). 4 utast
el tudott vinni, 2-en ott kellett maradjanak. S mikozben szalltak be az autojaba, ott termett felböszülten a kisbusz soförje hogy mit kepzel, stb. stb.
Ö a munkabol tartott haza, örült hogy beszallnak a benzinbe. A kisbuszos meg tiszta ideg volt mert hogy lesz igy tele a kisbusza, mert "B" busz ha megjön,
igy akkor nem lesz tele.

Szomoru, nagyon szomoru hogy ez megy.
Az Oszkar korabban nagyon nagyon jo volt, de mostanra sajnos atalakult a megelhetesi fuvarozok platformjava.
En azt gondolom, hogy az Oszkar nem ilyen. Kernem is az Oszkar csapatat, hogy amennyiben lehetseges, tegyenek ez ellen.
Persze, nyilvan van sok kisbuszos "megelhetesi fuvarozo" akik a "masikak" miatt negativan meg lesznek belyegezve.
Öket sajnalom, mert valamit jol szeretnenek csinalni, s egyesek ezt nagyon tönkre teszik.

En egy egyszerü dolgozo ember vagyok, aki igy is ugy is haza, s visszautazik. Csak az autom üleseit szeretnem megosztani, mely reven a hazautazasom
költsege csökken.

Bizom az Oszkar csapataban, s abban hogy felismerik mindezt. Magyarorszagon belül, talan nem elezödöt mindez ennyire ki, de egesz europai viszonylatban,
az Oszkar kezd atalakulni az ipari maganfuvarozok platformjava. Ami velemenyem szerint egyaltalan nem a car sharingröl szol.

Balaesetmentes közlekedest, s kellemes utat kivanok mindenkinek.


(Hianyzo ekezetekert elnezeseteket kerem.)
wellthomgreat felhasználó wellthomgreat válasza DPali üzenetére 2019. március 25. 12:21: Összes előzmény megjelenítése
Rendszerfejlesztési (építő jellegű) javaslatokat szerintem szívesen fogadnak .
1-re nincs 5letem, elvileg a "biztonság" is szerepel az értékelési csillagok közt.
2A: tiltólista: https://www.oszkar.com/user/user_denied.php
helyfoglalás korlátozás: https://www.oszkar.com/user/user_restricted.php
2B: Üzletinél a visszamondott utak után is ki kellene fizettetni a céggel jutalék/foglalási díj egy részét. (20-50% között lenne érdembeli változást előidéző)
üdv: WTG

2A-hoz:
A tiltolistahoz mindenkepp el kell fogadni az online fizetest, ugyanakkor itt egy logikai hibat veltem felfedezni. Online fizetes beallitasor:

" Online fizetési rendszer elfogadása
Lehetőséged van arra, hogy az Oszkáros utasaid a felületen előre fizessenek bankkártyával. Amennyiben engedélyezed a funkciót, az utolsó órákban lemondott hirdetések díjának nagy részét megkapod."

Mi van ha nem szeretne az ember online fizetest ?
Esetemben pl. le se mondta az utat...

2B.: ertem amit irsz. En alapbol nem engednek üzletszerü fuvarozokat. Az megoldana minden problemat, s akkor tenyleg car sharingröl szolna az egesz, s nem profithajhaszasrol...
(Válasz)
23664. 
(Válasz) 2019. márc. 25. 12:21

wellthomgreat felhasználó
DPali felhasználó DPali üzenete:2019. március 25. 12:01
Kedves Oszkar, kedves Oszkart hasznalok!

Egy sajnalatos tapasztalatomat olvashatjatok az alabbiakban.
A felshasznalot nem akarnam itt nevesiteni, akit erdekel, megnezi az ertekeleseim között. Salzburgbol utaztam volna soförkent Budapestre, felhivott hogy bejön Salzburgba s utazik velem. Majd ismet felhivott nem tud bejönn Salzburgba, nagyon nagyon keri menjek el erte Flachauba ( Salzburg Flachau oda vissza kb 160 km 2 ora. Elmentem, nem volt ott, mindenfele nem helyt allo, elözöleg sajat allitasai altal megdöntött indoklassal jött. (lasd leadott ertekelesem)

Sajnos egyre nagyobb mertekben fordul elö a következö, melyet mas olyan Oszkart hasznalo autot vezetö ismeröseimtöl, hallok, ami egyre jobban elszomorit. Korabban az oszkar a car sharing-röl szolt, s nem a megelhetesi fuvarozasrol. Nem arrol hogy egyes emberek, cegek mikrobuszokkal hordjak az embereket profitra ehezve mint a hienak, kihasznalva a kint dolgozo embereket, akik komoly arat fizetve ( a szeretteiket nelkülözve ) külföldön dolgoznak, hogy valahogy ki tudjak fizetni a felvett hitelüket, es hetvegente a munka vegeztevel szeretnenek hazautazni Magyarorszagra.
Azzal alapjaban veve nincs problema hogy megjelentek ezen megelhetesi fuvarozok (akik hozzateszem nem kis felelössegel autokaznak, mert esetenkent 7-9 ember elete van a kezükben.

En a kint dolgozok taboraba tartozom, aki nagyon jo kezdemenyezesnek tartom a car sharing -et. Az Oszkart, s mas hasonlo rendszereket.
Szamomra ez ad lehetöseget, hogy költsegeimet megosztva, többször hazalatogahassak. Egyebkent nem lenne erre keretem.
Utjaimat normalis aron hirdetem, nem a profitszerzes a celom, hanem hogy megosszam utam költseget, s ily modon en is,
masok is kedvezöbb költsegen utazhassunk. A környezetet kimelve, kellemes tarsasagban.

Mi az ami szomoru?

A Megelhetesi fufarozok közül azok, akik rendszeridegen, sokszor eleteket veszelyeztetö magatartast mutatnak.
Azt gondolom, az Oszkar celja, az Oszkar maga. Nem ez! Nagyon nem.

1.: Ket utazasom soran is mondtak velem utazo kedves emberek, hogy szolni kellett a kisbusz soförjenek, hogy alljanak le. Elve szeretnenek haza jutni.
Egyik utasom azt mondta, soha többet kisbusszal. Ö kapta el a kormanyt,, mikor latta hogy erösen huznak balra, mert elaludt a soför.
Kerdeztek mikor aludt utoljara, erre ö kiment Budapesröl Parizsba, majd onnan 5 ora utan vissza. Elaludt a volan mögött 7-9 ember eletet veszelyeztetve.
Miert? Hogy profitot csinaljon.

2.: Ezen a kisbuszos fuvarozok egy resze, (s itt szeretnem kiemelni, hogy tisztelet a kivetelnek, aki korrekt költsegen biztonsagos hazajutasi alternativat nyujt
a kint dolgozoknak/utazoknak) kepes a következöre:

2/A : egy hamis logint letrehoz a következö erdekeben:
Meghirdeti az utjat a "rendes loginjaval", s ha latja hogy mas joval alacsonyabb aron ugyanazon az utvonalon hirdetett meg utat,
lefoglal nala annyi helyet a kamu loginjaval/felhasznalojaval, hogy tele legyen a kocsija.
Ezzel a jövöbeli utazni akaro utasok mar csak nala tudnak foglalni az Oszkarban. Azt akinel ö a kamu profiljaval befoglalt, az utolso pillanatban lemondja.
Ezzel a következöt eri el: marha magas aron viszi az utasokat
Elveszi annak a lehetöseget, hogy a nem megelhetesi fuvarozok valoman oszkarbarat, car sharing magatartast mutatva csökkenthessek hazautazasuk költsegeit,
s hogy mindezzel egy baratsagos aron törtenö hazajutasi alternativat nyujthassanak az utazni vagyoknak.

2/B :
Több kisbusszal (mar-mar nagyüzemileg) vegzik a szemelyszallitast, ugyanazon szakaszokon.
Pl.: Salzburg Budapest szakaszon

Ha "A" busz nem telt meg teljesen, de hamarabb elindult 1-2 oraval, de a kesöbb inditott "B" busz sincs tele,
akkor "A" buszt a benne ülö utasokkal kepes varatni, parkoltatni Linzben, hogy bevarja "B" buszt, ahonnan atszallitja az utasokat "A" -buszba.
"B" busz megy vissza Salzburgba s indul egy kesöbbi idöpontban, ezzel biztositva hogy "A" busz telve menjen tovabb, s vadasszon tovabbi utasokra.

Ezt a peldat egy külföldi utasomtol hallottam, aki maga is szokott mint soför neha hazautazni a szemelykocsijaval, s egy alkalommal epp Linzböl
jelentkezett hozza egy utas egy masik altala is ismert telekocsi rendszeren keresztül. Az utas, joggal türelmetlen volt, mikor megtudta hogy a
kisbuszban kb. 2 orat kell varakoznia Linzben, Igy Linzböl foglalt helyet külföldi baratom szemelykocsijaban, s külföldi baratom meg volt lepve,
mert mikor talalkozott a leendö utasaval, hirtelen ott termett meg 5 utazni kivano utas. (10eur -ert vitte az utasokat Linzböl Becsig). 4 utast
el tudott vinni, 2-en ott kellett maradjanak. S mikozben szalltak be az autojaba, ott termett felböszülten a kisbusz soförje hogy mit kepzel, stb. stb.
Ö a munkabol tartott haza, örült hogy beszallnak a benzinbe. A kisbuszos meg tiszta ideg volt mert hogy lesz igy tele a kisbusza, mert "B" busz ha megjön,
igy akkor nem lesz tele.

Szomoru, nagyon szomoru hogy ez megy.
Az Oszkar korabban nagyon nagyon jo volt, de mostanra sajnos atalakult a megelhetesi fuvarozok platformjava.
En azt gondolom, hogy az Oszkar nem ilyen. Kernem is az Oszkar csapatat, hogy amennyiben lehetseges, tegyenek ez ellen.
Persze, nyilvan van sok kisbuszos "megelhetesi fuvarozo" akik a "masikak" miatt negativan meg lesznek belyegezve.
Öket sajnalom, mert valamit jol szeretnenek csinalni, s egyesek ezt nagyon tönkre teszik.

En egy egyszerü dolgozo ember vagyok, aki igy is ugy is haza, s visszautazik. Csak az autom üleseit szeretnem megosztani, mely reven a hazautazasom
költsege csökken.

Bizom az Oszkar csapataban, s abban hogy felismerik mindezt. Magyarorszagon belül, talan nem elezödöt mindez ennyire ki, de egesz europai viszonylatban,
az Oszkar kezd atalakulni az ipari maganfuvarozok platformjava. Ami velemenyem szerint egyaltalan nem a car sharingröl szol.

Balaesetmentes közlekedest, s kellemes utat kivanok mindenkinek.


(Hianyzo ekezetekert elnezeseteket kerem.)

Rendszerfejlesztési (építő jellegű) javaslatokat szerintem szívesen fogadnak .
1-re nincs 5letem, elvileg a "biztonság" is szerepel az értékelési csillagok közt.
2A: tiltólista: https://www.oszkar.com/user/user_denied.php
helyfoglalás korlátozás: https://www.oszkar.com/user/user_restricted.php
2B: Üzletinél a visszamondott utak után is ki kellene fizettetni a céggel jutalék/foglalási díj egy részét. (20-50% között lenne érdembeli változást előidéző)
üdv: WTG
(Válasz)
DPali Szuper (5)
23663. 
(Válasz) 2019. márc. 25. 12:01

DPali felhasználó
Kedves Oszkar, kedves Oszkart hasznalok!

Egy sajnalatos tapasztalatomat olvashatjatok az alabbiakban.
A felshasznalot nem akarnam itt nevesiteni, akit erdekel, megnezi az ertekeleseim között. Salzburgbol utaztam volna soförkent Budapestre, felhivott hogy bejön Salzburgba s utazik velem. Majd ismet felhivott nem tud bejönn Salzburgba, nagyon nagyon keri menjek el erte Flachauba ( Salzburg Flachau oda vissza kb 160 km 2 ora. Elmentem, nem volt ott, mindenfele nem helyt allo, elözöleg sajat allitasai altal megdöntött indoklassal jött. (lasd leadott ertekelesem)

Sajnos egyre nagyobb mertekben fordul elö a következö, melyet mas olyan Oszkart hasznalo autot vezetö ismeröseimtöl, hallok, ami egyre jobban elszomorit. Korabban az oszkar a car sharing-röl szolt, s nem a megelhetesi fuvarozasrol. Nem arrol hogy egyes emberek, cegek mikrobuszokkal hordjak az embereket profitra ehezve mint a hienak, kihasznalva a kint dolgozo embereket, akik komoly arat fizetve ( a szeretteiket nelkülözve ) külföldön dolgoznak, hogy valahogy ki tudjak fizetni a felvett hitelüket, es hetvegente a munka vegeztevel szeretnenek hazautazni Magyarorszagra.
Azzal alapjaban veve nincs problema hogy megjelentek ezen megelhetesi fuvarozok (akik hozzateszem nem kis felelössegel autokaznak, mert esetenkent 7-9 ember elete van a kezükben.

En a kint dolgozok taboraba tartozom, aki nagyon jo kezdemenyezesnek tartom a car sharing -et. Az Oszkart, s mas hasonlo rendszereket.
Szamomra ez ad lehetöseget, hogy költsegeimet megosztva, többször hazalatogahassak. Egyebkent nem lenne erre keretem.
Utjaimat normalis aron hirdetem, nem a profitszerzes a celom, hanem hogy megosszam utam költseget, s ily modon en is,
masok is kedvezöbb költsegen utazhassunk. A környezetet kimelve, kellemes tarsasagban.

Mi az ami szomoru?

A Megelhetesi fufarozok közül azok, akik rendszeridegen, sokszor eleteket veszelyeztetö magatartast mutatnak.
Azt gondolom, az Oszkar celja, az Oszkar maga. Nem ez! Nagyon nem.

1.: Ket utazasom soran is mondtak velem utazo kedves emberek, hogy szolni kellett a kisbusz soförjenek, hogy alljanak le. Elve szeretnenek haza jutni.
Egyik utasom azt mondta, soha többet kisbusszal. Ö kapta el a kormanyt,, mikor latta hogy erösen huznak balra, mert elaludt a soför.
Kerdeztek mikor aludt utoljara, erre ö kiment Budapesröl Parizsba, majd onnan 5 ora utan vissza. Elaludt a volan mögött 7-9 ember eletet veszelyeztetve.
Miert? Hogy profitot csinaljon.

2.: Ezen a kisbuszos fuvarozok egy resze, (s itt szeretnem kiemelni, hogy tisztelet a kivetelnek, aki korrekt költsegen biztonsagos hazajutasi alternativat nyujt
a kint dolgozoknak/utazoknak) kepes a következöre:

2/A : egy hamis logint letrehoz a következö erdekeben:
Meghirdeti az utjat a "rendes loginjaval", s ha latja hogy mas joval alacsonyabb aron ugyanazon az utvonalon hirdetett meg utat,
lefoglal nala annyi helyet a kamu loginjaval/felhasznalojaval, hogy tele legyen a kocsija.
Ezzel a jövöbeli utazni akaro utasok mar csak nala tudnak foglalni az Oszkarban. Azt akinel ö a kamu profiljaval befoglalt, az utolso pillanatban lemondja.
Ezzel a következöt eri el: marha magas aron viszi az utasokat
Elveszi annak a lehetöseget, hogy a nem megelhetesi fuvarozok valoman oszkarbarat, car sharing magatartast mutatva csökkenthessek hazautazasuk költsegeit,
s hogy mindezzel egy baratsagos aron törtenö hazajutasi alternativat nyujthassanak az utazni vagyoknak.

2/B :
Több kisbusszal (mar-mar nagyüzemileg) vegzik a szemelyszallitast, ugyanazon szakaszokon.
Pl.: Salzburg Budapest szakaszon

Ha "A" busz nem telt meg teljesen, de hamarabb elindult 1-2 oraval, de a kesöbb inditott "B" busz sincs tele,
akkor "A" buszt a benne ülö utasokkal kepes varatni, parkoltatni Linzben, hogy bevarja "B" buszt, ahonnan atszallitja az utasokat "A" -buszba.
"B" busz megy vissza Salzburgba s indul egy kesöbbi idöpontban, ezzel biztositva hogy "A" busz telve menjen tovabb, s vadasszon tovabbi utasokra.

Ezt a peldat egy külföldi utasomtol hallottam, aki maga is szokott mint soför neha hazautazni a szemelykocsijaval, s egy alkalommal epp Linzböl
jelentkezett hozza egy utas egy masik altala is ismert telekocsi rendszeren keresztül. Az utas, joggal türelmetlen volt, mikor megtudta hogy a
kisbuszban kb. 2 orat kell varakoznia Linzben, Igy Linzböl foglalt helyet külföldi baratom szemelykocsijaban, s külföldi baratom meg volt lepve,
mert mikor talalkozott a leendö utasaval, hirtelen ott termett meg 5 utazni kivano utas. (10eur -ert vitte az utasokat Linzböl Becsig). 4 utast
el tudott vinni, 2-en ott kellett maradjanak. S mikozben szalltak be az autojaba, ott termett felböszülten a kisbusz soförje hogy mit kepzel, stb. stb.
Ö a munkabol tartott haza, örült hogy beszallnak a benzinbe. A kisbuszos meg tiszta ideg volt mert hogy lesz igy tele a kisbusza, mert "B" busz ha megjön,
igy akkor nem lesz tele.

Szomoru, nagyon szomoru hogy ez megy.
Az Oszkar korabban nagyon nagyon jo volt, de mostanra sajnos atalakult a megelhetesi fuvarozok platformjava.
En azt gondolom, hogy az Oszkar nem ilyen. Kernem is az Oszkar csapatat, hogy amennyiben lehetseges, tegyenek ez ellen.
Persze, nyilvan van sok kisbuszos "megelhetesi fuvarozo" akik a "masikak" miatt negativan meg lesznek belyegezve.
Öket sajnalom, mert valamit jol szeretnenek csinalni, s egyesek ezt nagyon tönkre teszik.

En egy egyszerü dolgozo ember vagyok, aki igy is ugy is haza, s visszautazik. Csak az autom üleseit szeretnem megosztani, mely reven a hazautazasom
költsege csökken.

Bizom az Oszkar csapataban, s abban hogy felismerik mindezt. Magyarorszagon belül, talan nem elezödöt mindez ennyire ki, de egesz europai viszonylatban,
az Oszkar kezd atalakulni az ipari maganfuvarozok platformjava. Ami velemenyem szerint egyaltalan nem a car sharingröl szol.

Balaesetmentes közlekedest, s kellemes utat kivanok mindenkinek.


(Hianyzo ekezetekert elnezeseteket kerem.)
(Válasz)
Jano1968 Szuper (5)
23662. 
(Válasz) 2019. márc. 24. 22:41

Jano1968 felhasználó
Szegedszeme felhasználó Szegedszeme üzenete:2019. március 24. 18:20
Én mindig megírom az értékelést az utasaimról, és azt vettem észre, az utasoknak ezt viszonozni már nem annyira fontos.
Pedig sokan megnézik az értékeléseket, és igen fura, hogy utasom volt az idén már több is, de értékelésem még csak 1. Az ember azt hinné, hogy vagy jót vagy semmit írnak az utasok, pedig ez nem így van.
Jó lenne, ha nem is kötelező, de azért természetes lenne az értékelés, ami amúgy 2 perc

Az ÁFF szerint kötelező, de az Oszkár jelenleg nem szankcionálja, ha valaki nem ad le értékelést. Ez az Ő álláspontjuk, amit meg is lehet érteni, meg nem is, de viszont érdemes elfogadni, mert ezen nem terveznek szerintem egyelőre változtatni.
(Válasz)