Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Oszkár Szuper (5)
26975. 
(Válasz) 2021. jún. 18. 09:15

oszkar felhasználó
tutti felhasználó tutti üzenete:2021. április 02. 12:04
Sziasztok! Egy ideje nem tudom megnézni, hogy kik utaznak egy autóban a foglalás előtt. Ez szándékos változtatás volt?
oszkar felhasználó Oszkár válasza tutti üzenetére 2021. április 06. 12:12: Összes előzmény megjelenítése
Szia!

Igen, adatvédelmi okokból kellett ezen változtatnunk.

Köszönjük a megértésedet!
tutti felhasználó tutti válasza Oszkár üzenetére 2021. június 18. 03:34: Összes előzmény megjelenítése
Ezt több szempontból nem értem.
Nekem fontos például, hogy egy bizonyos utassal ne utazzak egy kocsiban (legalább egy kocsiban, de se a beszálláskor se a kiszállításkor ne legyen a környéken - az exem). Ezt eddig meg tudtam nézni foglalás előtt.
Ennek ellenére muszáj befoglalnom és csak utána derül ki, hogy esetleg ő is oda foglalt, ahhoz a sofőrhöz. Esetleg előttem. Ilyenkor kellemetlen, hogy nem tudom már úgy lemondani, hogy ne szerezzek negatív pontot. Még üzleti felhasználók esetében se tudom kártyával fizetni, se átutalni, hogy ne érje őket kár, és ne pontozzon le a rendszer. (de miért fizetnék extrát? hogy megfeleljek az új adatvédelmi szabálynak?)
Ezen túlmenően az illető pont egy párhuzamos járatban volt pont a bejegyzésem után, és ugyanakkor ugyanaz volt a kiszállási pont, így annyira ideges lettem mikor Nyíregyházán a Penny parkolóban ott volt tőlem 2 méterre, hogy zavaromban a kocsiban hagytam a pénztárcám. Szerencsére később a sofőr visszaadta.
De ez alapján úgy érzem, hogy ez az adatvédelmi változtatás túlzó, és jelentősen korlátozza a korábbi lehetőségeket, amik fontos kritériumok voltak számomra az időpont és a sofőr kiválasztásánál.
Van, akivel nem akarok együtt utazni, se egy járaton, se párhuzamos járaton. Ezt szeretném előre látni, és lehetőséget kapni kompenzálni a sofőrt negatív lemondós pontok nélkül, ha mégis ő foglal utánam.
Ez visszafelé fejlesztés volt. Az adatvédelem nyomul jogilag, de nem veszi számításba azokat az eseteket, amiket mondjuk egy ügyfél igen, évek óta.
Kérem legalább a korábbi foglalási útitárs transzparencia visszaállítását. Plusz fejlesztés lehet persze a kifizetett lemondás. Adatokat védjünk, ha nem szivatunk meg ezzel másokat, akiknek fontos a levédendő adat a szolgáltatás igénybevételéhez.

Kedves Attila!

Amennyiben lefoglaltad a helyet akkor láthatod a leendő útitársakat (akik egyébként az utazásig még változhatnak). Ha megnézted és valaki nem szimpatikus vagy nem szeretnél vele utazni akkor tudod törölni a foglalásodat és az időbeni törlés soha senkinek a statisztikáját nem rontja.

Korábban is és most is előfordulhat, hogy olyan foglal Te utánad akivel nem szeretnél utazni, így ez a változás semmilyen formában nem befolyásolja az utazásodat.

Köszönjük szépen a megértésedet!

(Válasz)
tutti Szuper (5)
26974. 
(Válasz) 2021. jún. 18. 03:34

tutti felhasználó
tutti felhasználó tutti üzenete:2021. április 02. 12:04
Sziasztok! Egy ideje nem tudom megnézni, hogy kik utaznak egy autóban a foglalás előtt. Ez szándékos változtatás volt?
oszkar felhasználó Oszkár válasza tutti üzenetére 2021. április 06. 12:12: Összes előzmény megjelenítése
Szia!

Igen, adatvédelmi okokból kellett ezen változtatnunk.

Köszönjük a megértésedet!

Ezt több szempontból nem értem.
Nekem fontos például, hogy egy bizonyos utassal ne utazzak egy kocsiban (legalább egy kocsiban, de se a beszálláskor se a kiszállításkor ne legyen a környéken - az exem). Ezt eddig meg tudtam nézni foglalás előtt.
Ennek ellenére muszáj befoglalnom és csak utána derül ki, hogy esetleg ő is oda foglalt, ahhoz a sofőrhöz. Esetleg előttem. Ilyenkor kellemetlen, hogy nem tudom már úgy lemondani, hogy ne szerezzek negatív pontot. Még üzleti felhasználók esetében se tudom kártyával fizetni, se átutalni, hogy ne érje őket kár, és ne pontozzon le a rendszer. (de miért fizetnék extrát? hogy megfeleljek az új adatvédelmi szabálynak?)
Ezen túlmenően az illető pont egy párhuzamos járatban volt pont a bejegyzésem után, és ugyanakkor ugyanaz volt a kiszállási pont, így annyira ideges lettem mikor Nyíregyházán a Penny parkolóban ott volt tőlem 2 méterre, hogy zavaromban a kocsiban hagytam a pénztárcám. Szerencsére később a sofőr visszaadta.
De ez alapján úgy érzem, hogy ez az adatvédelmi változtatás túlzó, és jelentősen korlátozza a korábbi lehetőségeket, amik fontos kritériumok voltak számomra az időpont és a sofőr kiválasztásánál.
Van, akivel nem akarok együtt utazni, se egy járaton, se párhuzamos járaton. Ezt szeretném előre látni, és lehetőséget kapni kompenzálni a sofőrt negatív lemondós pontok nélkül, ha mégis ő foglal utánam.
Ez visszafelé fejlesztés volt. Az adatvédelem nyomul jogilag, de nem veszi számításba azokat az eseteket, amiket mondjuk egy ügyfél igen, évek óta.
Kérem legalább a korábbi foglalási útitárs transzparencia visszaállítását. Plusz fejlesztés lehet persze a kifizetett lemondás. Adatokat védjünk, ha nem szivatunk meg ezzel másokat, akiknek fontos a levédendő adat a szolgáltatás igénybevételéhez.
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26973. 
(Válasz) 2021. jún. 17. 12:47

oszkar felhasználó
Totati felhasználó Totati üzenete:2021. június 17. 11:41
Helló,
Változott az outlook (hotmail) létrehozó linkje, természetesen semmi hivatalos dokumentáció ról, a jelenlegi 'YYYYMMDDTHHmmSSZ ' dátum formátum helyett a következőt használjátok 'YYYY-MM-DDTHH:mm:SSZ', hogy helyes dátummal nyíljom meg az esemény létrehozása felület.

Kedves Attila!

Oszkáros belső üzenetben felvettük veled a kapcsolatot a bejegyzésed alapján.

(Válasz)
Totati Szuper (4.8)
26972. 
(Válasz) 2021. jún. 17. 11:41

Totati felhasználó
Helló,
Változott az outlook (hotmail) létrehozó linkje, természetesen semmi hivatalos dokumentáció ról, a jelenlegi 'YYYYMMDDTHHmmSSZ ' dátum formátum helyett a következőt használjátok 'YYYY-MM-DDTHH:mm:SSZ', hogy helyes dátummal nyíljom meg az esemény létrehozása felület.
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26971. 
(Válasz) 2021. jún. 15. 16:48

oszkar felhasználó
BordanGabor felhasználó BordanGabor üzenete:2021. június 15. 15:57
Tisztelt Oszkár!
Regisztrálni szeretnék, de a telefonszámomra azt írja, hogy foglalt, és nem tudok továbblépni.

Kedves Gábor!

Írtam neked üzenetet az Oszkáron belül, ott folytassuk a beszélgetést :)
(Válasz)
26970. 
(Válasz) 2021. jún. 15. 15:57

BordanGabor felhasználó
Tisztelt Oszkár!
Regisztrálni szeretnék, de a telefonszámomra azt írja, hogy foglalt, és nem tudok továbblépni.
(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26969. 
(Válasz) 2021. jún. 15. 15:02

oszkar felhasználó
belakz felhasználó belakz üzenete:2021. június 15. 14:44
Kedves Oszkár!
Email formájában már kétszer jeleztem a problémám és nem kaptam választ ezért is is próbálkozom: Zoltán Belák

máj. 27., Cs 9:56

címzett: Oszkár
Sziasztok!
Az adatlapomon található egyik információval kapcsolatban érdeklődöm.
Az Oszkár mesteri cím eléréséhez több szempontnak kell megfelelni, többek közt az értékelések leadása is kritérium. Ezen mutatóm elmaradást mutat, de nincs egyetlen értékelésre váró utasom. Ilyenkor mit kell tennem, hogy emiatt ne veszítsem el a címet, amit már azóta ezen probléma miatt elveszettem.
Üdv:
Belák Zoltán


Kedves Zoltán!

Levelezőrendszerünkben utoljára 3 éve írtál, arra válaszoltunk.

Jelenleg 2021.02.01-től terjedő időszak számít bele az Oszkármester statisztikádba és az alapján van több olyan megvalósult foglalás is, ahol nem adtad le időben az utasra az értékelésedet.

Alapjáraton 30 nap áll rendelkezésre, de ha a másik fél időközben értékel (erről értesítést küldünk) akkor ezt 72 órád van viszonozni. Ha nem teszed meg, akkor később már ezt az utast nem tudod értékelni.

Köszönjük a megértésedet!
(Válasz)
belakz Szuper (5)
26968. 
(Válasz) 2021. jún. 15. 14:44

belakz felhasználó
Kedves Oszkár!
Email formájában már kétszer jeleztem a problémám és nem kaptam választ ezért is is próbálkozom: Zoltán Belák

máj. 27., Cs 9:56

címzett: Oszkár
Sziasztok!
Az adatlapomon található egyik információval kapcsolatban érdeklődöm.
Az Oszkár mesteri cím eléréséhez több szempontnak kell megfelelni, többek közt az értékelések leadása is kritérium. Ezen mutatóm elmaradást mutat, de nincs egyetlen értékelésre váró utasom. Ilyenkor mit kell tennem, hogy emiatt ne veszítsem el a címet, amit már azóta ezen probléma miatt elveszettem.
Üdv:
Belák Zoltán


(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26967. 
(Válasz) 2021. jún. 15. 10:30

oszkar felhasználó
Brekii felhasználó Brekii üzenete:2021. június 14. 23:00
Kedves Oszkár!
Emlékeim szerint ha utas fizetett a rendszeren belül, akkor a jutalékot abból levontátok. Most van egy utalás nálatok, de még nem történt levonás. Hogyan megy ez manapság?

Kedves István!

Az elszámolás minden héten csütörtök hajnalban történik a rendszerben (ekkor kiáll a számla is), amiről akkor e-mailben értesítést is küldünk. Majd ezt követően az esedékes összeg legkésőbb péntek délutánig kerül kifizetésre a Simple (OTP csoport) pénzügyi szolgáltató által.

Amennyiben van készpénzes foglalási díj kintlévőséged, az természetesen levonásra kerül majd utalás előtt.

További kellemes Oszkáros utakat kívánunk!

(Válasz)
Oszkár Szuper (5)
26966. 
(Válasz) 2021. jún. 15. 10:14

oszkar felhasználó
richard.barthl felhasználó richard.barthl üzenete:2021. június 14. 20:26
Tisztelt Oszkár!
Tegnap 06.13-án volt egy utasom Kalocsa-Budapest utvonalon,ami után 350 ft jutalékot számoltak fei,kérném a korrigálást.
Köszönettel Barthl Richard

Kedves Richárd!

Javítottuk 150 Ft-ra a jelzett foglalási díjat!

További jó Oszkározást kívánunk!

(Válasz)