Üzenőfal

Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni

Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)
Tagolás:
Oszkar Szuper (4.9)
28298. 
(Válasz) 2024. szept. 03. 13:17

oszkar felhasználó
gerimet felhasználó gerimet üzenete:2024. szeptember 03. 11:46
Kedves Oszkár!

Ma már harmadjára fordul elő, hogy utasok lemondás nélkül nem jönnek el a megbeszélt helyszínre. Be lehetne vezetni esetleg az előrefizetés funkciót?

Kedves Gergő!

Az alábbi megoldásokkal tudod szűrni a megbízhatatlan utasokat:

Tiltólista beállítása: Többet nem fog hozzád foglalni, valamint az autósok meg tudják osztani egymás tiltólistáját. Érdemes azon a viszonylaton, amelyen sokat autózol felvenned pár autóssal belső üzenetben a kapcsolatot, hogy tiltólistát cseréljetek.
https://blog.oszkar.com/tiltolista-feltubozva/

Online előre fizetés beállítása: Természetesen a hirdetésed feladásánál ki tudod választani, hogy miként fizessen az utas. Röviden: minél később mondja le az utat, annál kevesebb pénz jár neki vissza, és neked pedig több kártérítés. A helyfoglalás korlátozása csak ezzel a funkcióval együtt működik.
https://blog.oszkar.com/online-utazas-fizetesi-lehetoseg-az-oszkaron/

Helyfoglalás korlátozása: Aki a beállított szűrő szerint nem éri el a szintet, az csak online előre fizetve tud nálad helyet foglalni.
https://blog.oszkar.com/az-utas-akirol-elore-sejted-hogy-nem-fog-eljonni/

Valamint ezen felül is érdemes még a mindig megnézni a leendő utasod adatlapját, értékeléseit, és még időben dönteni, ha nem szeretnél vele együtt utazni.

Az autósok nagy része már beállította a fenti megoldásokat, ezért a megbízhatatlan utasok száma erősen kezd visszaszorulni.

Sajnálom, hogy megbízhatatlan utas foglalt nálad, remélem a továbbiakban nem lesz problémád az Oszkáros utak során.

További jó Oszkározást kívánunk!
(Válasz)
gerimet Szuper (4.9)
28297. 
(Válasz) 2024. szept. 03. 11:46

gerimet felhasználó
Kedves Oszkár!

Ma már harmadjára fordul elő, hogy utasok lemondás nélkül nem jönnek el a megbeszélt helyszínre. Be lehetne vezetni esetleg az előrefizetés funkciót?
(Válasz)
Oszkar Szuper (4.9)
28296. 
(Válasz) 2024. szept. 02. 13:58

oszkar felhasználó
eftildi felhasználó eftildi üzenete:2024. augusztus 31. 18:42
Kedves Oszkár!

Már több, mit 400x utaztam az Oszkáron keresztül.
Engem az érdekelne, hogy hogyan lehet valakit úgy értékelni, hogy nem jött létre az utazás.

Ugyanis a barátnőmmel is és velem is előfordult, hogy egy üzleti felhasználó lemondta a következő útra szóló utat sms-ban műszaki okora hivatkozva. Ugyanarról az üzleti autós cégről van szó.

Természetesen ilyen előfordulhat.

Azonban 2 perccel később tele lett az autó és nem lett lemondva az út. Továbbra is ott láttam az indulók között, csak éppen betelt jelzéssel.
Írtam a szállítónak, aki azt mondta, hogy neki könnyebb betelt autót jelezni, mint kivenni a kocsit a kínálatból.
Sajnos én ezt nem hittem el.

Létezik ilyen? Lehet telthézat csinálni?
Bár most jövök rá, hogy igen, lejjebb veszi a létszámot a söfőr.

Hogy miért is tenne ilyet?
Talán azért, hogy "zsírosabb megrendelést" szolgálhasson ki.
A reptéri fuvar jóval drágább.

Szerintem – erre nincs bizonyítékom – olyan ajánlatot kapott, amit jobban megérte elvállalni. Ilyan például az előbb említett reptéri megrendelés.

Egyébként a rendszeres oszkározók között nekik már rossz hírük van épp emiatt.

A barátnőm is egyszer itt maradt Szegeden este, mert röviddel az indulás előtt lemondták a fuvart és ő kétségbeesetten keresett magának egy másikat.

Egyébként mi van, ha valaki nem nézi folyamatosan a telefonját és egyszercsak a munka befejezése után - amikor indulna haza - azzal szembesül, hogy nincs mivel haza utaznia.

Az utasok szerintem mi mindig megértik, ha valakinek műszaki vagy egyéb problémája támad.
De ez a szállító már hírhedt erről az eljárásáról.

Szerintem jó lenne, ha azok az utasok is írhatnának értékelést, akiket így lemondtak. Talán ki lehetne szűrni, ha többszáz ilyet kap valaki.
Azt már nem lehet véletlen. Mivel ők napi sok autót indítanak, ezért az a sokszáz póruljárt utas össze tudná hozni ezt az értékelést, és tudnának egymásnak szólni, hogy nagyon bizonytalan a helyfoglalás, ha ennél az üzleti felhasználónál foglalnak.

Kíváncsi vagyok, hogy mit szólnak mások ehhez a felvetéshez.

Kedves Ildikó!

Ilyen esetekben az üzleti autósok általában lenullázzák a szabad helyeiket a hirdetésen, viszont ez beteltként valóban megjelenik azoknak akik a szűrésnél ezt nem kapcsolják ki a keresőben.

Tehát e mögött nincs semmiféle visszaélés, turpisság, csak az adott hirdetésen 0/0-ra is beteltet jelez a rendszer úgyanúgy, mintha például 0/3 lenne.

Későn törölt helyfoglalás esetén az alábbi menüpontban tudsz leadni értékelést (Értékelések > Meghiúsult utazások értékelése):
https://www.oszkar.com/user/list/missingfail.php

Köszönjük szépen a visszajelzésedet és sajnáljuk, hogy az adott autós törölte a foglalásodat!

Reméljük a jövőben csak megbízható autóssal fogsz utazni!

(Válasz)
eftildi Szuper (4.9)
28295. 
(Válasz) 2024. aug. 31. 18:42

eftildi felhasználó
Kedves Oszkár!

Már több, mit 400x utaztam az Oszkáron keresztül.
Engem az érdekelne, hogy hogyan lehet valakit úgy értékelni, hogy nem jött létre az utazás.

Ugyanis a barátnőmmel is és velem is előfordult, hogy egy üzleti felhasználó lemondta a következő útra szóló utat sms-ban műszaki okora hivatkozva. Ugyanarról az üzleti autós cégről van szó.

Természetesen ilyen előfordulhat.

Azonban 2 perccel később tele lett az autó és nem lett lemondva az út. Továbbra is ott láttam az indulók között, csak éppen betelt jelzéssel.
Írtam a szállítónak, aki azt mondta, hogy neki könnyebb betelt autót jelezni, mint kivenni a kocsit a kínálatból.
Sajnos én ezt nem hittem el.

Létezik ilyen? Lehet telthézat csinálni?
Bár most jövök rá, hogy igen, lejjebb veszi a létszámot a söfőr.

Hogy miért is tenne ilyet?
Talán azért, hogy "zsírosabb megrendelést" szolgálhasson ki.
A reptéri fuvar jóval drágább.

Szerintem – erre nincs bizonyítékom – olyan ajánlatot kapott, amit jobban megérte elvállalni. Ilyan például az előbb említett reptéri megrendelés.

Egyébként a rendszeres oszkározók között nekik már rossz hírük van épp emiatt.

A barátnőm is egyszer itt maradt Szegeden este, mert röviddel az indulás előtt lemondták a fuvart és ő kétségbeesetten keresett magának egy másikat.

Egyébként mi van, ha valaki nem nézi folyamatosan a telefonját és egyszercsak a munka befejezése után - amikor indulna haza - azzal szembesül, hogy nincs mivel haza utaznia.

Az utasok szerintem mi mindig megértik, ha valakinek műszaki vagy egyéb problémája támad.
De ez a szállító már hírhedt erről az eljárásáról.

Szerintem jó lenne, ha azok az utasok is írhatnának értékelést, akiket így lemondtak. Talán ki lehetne szűrni, ha többszáz ilyet kap valaki.
Azt már nem lehet véletlen. Mivel ők napi sok autót indítanak, ezért az a sokszáz póruljárt utas össze tudná hozni ezt az értékelést, és tudnának egymásnak szólni, hogy nagyon bizonytalan a helyfoglalás, ha ennél az üzleti felhasználónál foglalnak.

Kíváncsi vagyok, hogy mit szólnak mások ehhez a felvetéshez.
(Válasz)
Oszkar Szuper (4.9)
28294. 
(Válasz) 2024. aug. 29. 10:13

oszkar felhasználó
Az_ize felhasználó Az_ize üzenete:2024. augusztus 28. 18:53
Kedves Oszkár, felhasználók!
Hamár a minősítés szóbakerült...
Ma szembesültem azzal, hogy az adatlapomon minden előzmény nélkül szinte az összes pontszámom leminősítésre került.
Jelzem, gyakorlatilag abszolút ráhatás nélkül. Jelzett időszakban értékelést nem kaptam, senkivel semmilyen konverzáció nem történt.
... és hamár itt tartunk. Az oszkármester értékelési szempontokban szereplő 24 órán belüli válaszadási arányom 15/20, jelzett mutató semmilyen hatásra nem változik. ... és hiába keresem, hogy kinek nem válaszoltam, egyszerűen nem találom.
Ha másért nem, azért szeretném tudni, hogy kinek a levelét ignoráltam, hogy utólag bocsánatot kérjek, hogy ilyen lelketlen budösbunkó voltam.
A választ köszönöm előre is.

Kedves Péter!

A felhasználói statisztikába szereplő adatok mindig az utolsó 12 hónap átlagát jeleníti meg (abban az esetben ha van legalább 3 visszajelzés a vizsgált időszakban). Így időnként kilistázódnak belőle adatok, ami akár lehet jó vagy rossz is a pontszámok változását tekintve.

A válaszadási arányodat ellenőriztük és volt sajnos 2 olyan felhasználó is aki több új beszélgetést is nyitott, de értelemszerűen csak az egyiken folytattátok a kommunikációt. Most ezeket javítottam, hogy jogtalanul ne számítsanak bele a statisztikádba.

További kellemes Oszkáros utakat kívánunk!



(Válasz)
Az_ize Szuper (5)
28293. 
(Válasz) 2024. aug. 28. 18:53

Az_ize felhasználó
Kedves Oszkár, felhasználók!
Hamár a minősítés szóbakerült...
Ma szembesültem azzal, hogy az adatlapomon minden előzmény nélkül szinte az összes pontszámom leminősítésre került.
Jelzem, gyakorlatilag abszolút ráhatás nélkül. Jelzett időszakban értékelést nem kaptam, senkivel semmilyen konverzáció nem történt.
... és hamár itt tartunk. Az oszkármester értékelési szempontokban szereplő 24 órán belüli válaszadási arányom 15/20, jelzett mutató semmilyen hatásra nem változik. ... és hiába keresem, hogy kinek nem válaszoltam, egyszerűen nem találom.
Ha másért nem, azért szeretném tudni, hogy kinek a levelét ignoráltam, hogy utólag bocsánatot kérjek, hogy ilyen lelketlen budösbunkó voltam.
A választ köszönöm előre is.

(Válasz)
Oszkar Szuper (4.9)
28292. 
(Válasz) 2024. aug. 17. 15:38

oszkar felhasználó
fradika66 felhasználó fradika66 üzenete:2024. augusztus 17. 14:22
Egy ideje , ritkán Oszkározom , mert kevesebbet utazom
Ehhez képest kxptam egy gyengébb minősítést úgy , hogy utasaim elégedettek voltak !
Az értékelések visszanézhetők !
Ez mi ?

Kedves József!

Negatív értékelésed nincs, nincs olyan felhasználó, aki negatívan értékelt.

A profilod értékelési pontszámát, az alábbiak befolyásolják:

- az eddig kapott értékelések aránya az elmúlt 1 év alapján
- az utazások megvalósulási aránya az elmúlt 1 év alapján
- az Oszkáros belső üzenetekre adott válaszadási idő és arány az elmúlt 2 hónap alapján
- a megvalósul utazásokra általad leadott értékelések aránya 2019. augusztus 1. óta
(Válasz)
fradika66 Szuper (5)
28291. 
(Válasz) 2024. aug. 17. 14:22

fradika66 felhasználó
Egy ideje , ritkán Oszkározom , mert kevesebbet utazom
Ehhez képest kxptam egy gyengébb minősítést úgy , hogy utasaim elégedettek voltak !
Az értékelések visszanézhetők !
Ez mi ?

(Válasz)
Oszkar Szuper (4.9)
28287. 
(Válasz) 2024. aug. 16. 10:26

oszkar felhasználó
baloghistvan70 felhasználó baloghistvan70 üzenete:2024. augusztus 15. 16:42
Kedves Oszkár! Tudnátok e a következőkben segíteni nekem? Ritkán hírdetek utat mert tényleg csak magán célból megyek, így az értékeléseim is kevesebbek, de nagyon fontosak lenének ha látnák a leendő utasok! Viszont a sofőr adatlapon az értékeléseknél nem jelenik meg! Ezzel a leg utóbi utazásnál szembesűltem amikor az utas felhívta rá a figyelmemet! Elég kellemetlen volt mert csak azt látta hogy mikor regisztráltam, és még nemvolt értékelésem,pedig már több is van csak a profilomnál látható! Mi lehet a gond?

Kedves István!

Sajnos valami hiba folytán csak az értékelések jelentek meg, de a statisztikád nem frissült automatikusan.

Most ezt javítottuk és már a valóságnak megfelelő minden mutatód:
https://www.oszkar.com/user/profile.php?user=baloghistvan70

Elnézést kérünk a kellemetlenségért és kellemes utakat kívánunk!


(Válasz)
28286. 
(Válasz) 2024. aug. 15. 16:42

baloghistvan70 felhasználó
Kedves Oszkár! Tudnátok e a következőkben segíteni nekem? Ritkán hírdetek utat mert tényleg csak magán célból megyek, így az értékeléseim is kevesebbek, de nagyon fontosak lenének ha látnák a leendő utasok! Viszont a sofőr adatlapon az értékeléseknél nem jelenik meg! Ezzel a leg utóbi utazásnál szembesűltem amikor az utas felhívta rá a figyelmemet! Elég kellemetlen volt mert csak azt látta hogy mikor regisztráltam, és még nemvolt értékelésem,pedig már több is van csak a profilomnál látható! Mi lehet a gond?
(Válasz)